30 års familie feiring hos svigers. Spist kalkun og masse kakeHva skjer jenter ?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
30 års familie feiring hos svigers. Spist kalkun og masse kakeHva skjer jenter ?![]()
Vært stille de siste dagene... Etter noen fikk advarsler. Jeg kommer sterkt tilbake i morgenHer er det stille i dag :O
Ble det en fin feiring?30 års familie feiring hos svigers. Spist kalkun og masse kakenam nam
![]()
Er alltid stille i helgene egentlig, da har folk mye planer regner jeg med.Vært stille de siste dagene... Etter noen fikk advarsler. Jeg kommer sterkt tilbake i morgen![]()
Advarsler ? :O om hva da ?Vært stille de siste dagene... Etter noen fikk advarsler. Jeg kommer sterkt tilbake i morgen![]()
Åå så kos30 års familie feiring hos svigers. Spist kalkun og masse kakenam nam
![]()
Veldig spennendefunnet masse mynter fra 1800 tallet! Noen gamle knapper og en beltespenne
![]()
Man ser alltid best ut med hårfargen sin![]()
Det er vel alltid sånnJa, det er egentlig sant. Jeg syns det om alle andre, bortset fra meg selv![]()
Mannen har kjøpt den på nett et eller annet stedOi, ikke værst. Hvor har dere kjøpt den?![]()
Mannen har kjøpt den på nett et eller annet sted
Var julegave til eldste her, men er mannen som bruker den mest![]()
Hva synes mannen din om bilen?Haha, smart av han da
Her blir det vist vakt i morgen også, men kort vakt da. For får besøk. Sykdom på jobb...
Hva synes mannen din om bilen?
Hvordan bil ?Han likte den hanSå det blir en sånn på han
![]()
JeppBle det en fin feiring?
Å så kult, heldiggris han gutten din altsåHan likte den hanSå det blir en sånn på han
![]()
Min kjære som ble 30. Ennå 11 mnd til det er min turÅå så kosgratulerer med 30 år ^^