Gressenka_Mymlen_Lilleblomst_15
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Septembergull'17
Hva ble det å spise? Her blir det lasagne litt senereAhaslapper av etter mat
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva ble det å spise? Her blir det lasagne litt senereAhaslapper av etter mat
![]()
Pitabrød med kylling og salat og rømme og sånnHva ble det å spise? Her blir det lasagne litt senere![]()
Våknet med feber og veldig sår halsMannen har vært syk lenge, men trodde jeg skulle få slippe..
Nei er litt stiltÅh? Ikke noe å gjøre på?
Se en film?
Nei er litt stiltligger med paden å da går jo tia
![]()
JadaJoda, den gjør jo det
Håpe kvelden blir mindre kjedelig etterhvertt da![]()
Ser denJadaer bare dagen som er kjedelig, fordi leiligheten er så og si tom og da er det kjedelig å sitte her å glane
![]()
Hørtes godt utPitabrød med kylling og salat og rømme og sånntaco senere her
![]()
Ja det ble braSer denFornøyd med fargingen av håret da
?
Oi har du, kun 4 herHørtes godt utble en appelsin her i sta. Må prøve og begrense inntaket nå disse 3 siste ukene. Er jo gått opp 20kg
![]()
Oh yes. Får litt angst av det. HahaOi har du, kun 4 her
Ingenting å få angst av det!Oh yes. Får litt angst av det. Haha
HeisannHei og hopp jenter!!
Her har jeg en liten pause på jobb nå. Stille og rolig her.
Har dere en fin lørdag?
Fikk nettop mms fra mannen. Guttungen koste seg med pizza. Det syntes godt på bilde, haha![]()
Jeg ligger på rundt 20+ jeg også om det er en trøstOh yes. Får litt angst av det. Haha
Det er da en veldig god motivasjon til mange fine trilleturer når babyen er ute.Jeg ligger på rundt 20+ jeg også om det er en trøst![]()
Man bør vel vente med det til det har gått 6 uker og man ikke blør lenger...Av en eller annen grunn så får jeg ikke lagd en ny tråd her inne på generelt, men lurer på om noen vet når man kan bade i klorvann etter fødsel?
Det går nok braOh yes. Får litt angst av det. Haha