Skravletråd :)

Fikk beskjed av mannen at han skulle ha øl til maten i dag, så måtte jeg pent nødt til å kjøpe det :p skal straks begynne på middagen. Dra kjapt over gulvene også farge håret :D
Hva skal dere ha til middag da:D?
Oh, ka farge?

Hihi, så bra:) Guttungen skulle hatt et sengesett til. Så bør ta en tur selv.

Ok, så han er med på det nå?
Hehe, tjaaa. Det er kanskje det;) Er du eldst?
De aller fleste blir vel bra.

Skjønner det. Gravidfotografering da;)?

Har lurt litt pp fotografering, men har ikke snakket om det enda heller. Kunne jo vært litt gøy å ha:)

Han er mer med på det ihvertfall;) hihi
Ja, jeg er 2,5 år eldre enn ham:p

Moro da:D
men han har vært bonuspappa en stund?
Her er ikke mannen vant til barn i det hele tatt, bortsett fra min nevø (som kan være ganske sutrete selv om han er 12:p) og min kusines barn har han jo møtt noen ganger, men aldri tilbragt mye tid med barn.
Jada, vært bonuspappa i snart 2 år ;) + at han er pedagog på en småbarnsavdeling :P så han vet hva han går til ;)

Ohh, ut uken?:)
Guttungen trenger et sengesett til nemlig. Men babyting, hmm..Har juniordyne han...
Er ut uken ja :) Tror nok ikke de hadde på junior tingene. Var liksom sengetøy til vogn dyne, og sprinkelseng dyne.

Jada, vært bonuspappa i snart 2 år ;) + at han er pedagog på en småbarnsavdeling :P så han vet hva han går til ;)

Ja, da vet han nok litt hva han går til ja:)
Min er elektronikkingeniør, så ikke så mye barn der. Evnt om han lager en robotbaby:p hehe

Ja, da vet han nok litt hva han går til ja:)
Min er elektronikkingeniør, så ikke så mye barn der. Evnt om han lager en robotbaby:p hehe
Hahaha :P En robotbaby du :P Du får be han lage en og begynne å øve seg ;)

Hahaha :P En robotbaby du :P Du får be han lage en og begynne å øve seg ;)

Hehe, tror jeg ikke han vil :p
Kanskje jeg skal kjøpe en sånn dokke til 30-års dagen hans? Hehe
Som han må skifte bleie på og hele pakka

Hehe, tror jeg ikke han vil :p
Kanskje jeg skal kjøpe en sånn dokke til 30-års dagen hans? Hehe
Som han må skifte bleie på og hele pakka
Hahaha! En baby born :P Hadde likt å se reaksjonen hans ;) hihihih

Så-kvalm-nå...
*syte litt*

Sender deg en god bedring klem jeg :) Håper du kommer deg fort :) 19+1 i dag, og på dag 3 uten kvalmestillende :D
Takk skal du ha! :) Er 9+2 idag, og vært Kvalm siden unnfangelse. Håper å slippe gjentagelse av forrige svangerskap, kvalme hver f**** dag. :p
Hurra for dag 3 uten kvalmestillende!

Takk skal du ha! :) Er 9+2 idag, og vært Kvalm siden unnfangelse. Håper å slippe gjentagelse av forrige svangerskap, kvalme hver f**** dag. :p
Hurra for dag 3 uten kvalmestillende!
Ikke noe kjekt altså :( Var sykemeldt fra uke 6 :(

Back
Topp