Skravletråd :)

Aha...skjønner. Har du hoftefeil?

Ohh, det går fort til det. Spennende. Skal du på 3d?:)

Har skjeve hofter, har slitt med låsninger osv i mange år. Har vel fått beskjed om at jeg burde ha ligget i pute som liten, men det er vel for sent nå:p

Har ikke bestemt om det blir noe 3d enda, så vi får se etterhvert:)

Skal gå til en muskelterapeut jeg kjenner :) håper det kan hjelpe!

Muskelterapeut er nok ikke så dumt nei:) når skal du dit da?

Har skjeve hofter, har slitt med låsninger osv i mange år. Har vel fått beskjed om at jeg burde ha ligget i pute som liten, men det er vel for sent nå:p

Har ikke bestemt om det blir noe 3d enda, så vi får se etterhvert:)

Muskelterapeut er nok ikke så dumt nei:) når skal du dit da?
Ahaaa, skjønner...Min søster hadde hoftefeil. Lærte å gå sent. Lå i gips som lita. Hadde spesielbukser pga. det.
Hun er helt fint i dag.

Vi var på 3d, og angrer overhode ikke. Skal det neste gang og. Fikk masse flotte bilder og med en video.

Ahaaa, skjønner...Min søster hadde hoftefeil. Lærte å gå sent. Lå i gips som lita. Hadde spesielbukser pga. det.
Hun er helt fint i dag.

Vi var på 3d, og angrer overhode ikke. Skal det neste gang og. Fikk masse flotte bilder og med en video.

Vet ikke når jeg lærte meg å gå, men alltid slitt med vonde bein. Håper min lille slipper de samme plagene.
Jordmor har heldigvis notert dette på helsekortet mitt da, og sa de da er pliktig til å undersøke min:)
Min bror lå vel i pute som liten, og er også helt fin i dag:)

Vi har ikke snakket så mye om det, og det har vel kanskje ikke gått opp for oss enda helt at det faktisk er en baby på vei. Hehe.
Tar ihvertfall oul først, så får vi se da:)

Hvitt og beige? Har dere blitt enige i forhold til om dere vil vite kjønnet nå:P?

Var litt grønt også ;)
Også noe med noen dyr på. Elsker dyr:D hehe

Enige vet jeg ikke helt, men tror han forstod argumentet mitt om å ikke vite nå men heller neste gang ;) :p

Er det ikke de eldste som bestemmer? :p hehe

Det er så gøy å handle til de små i magen :D Kommer til å blakke meg helt ;)

Det er kjempegøy:D hihi
Tror mannen er glad han slipper da... ;) hehe

Her klør mannen i fingrene. Alt vært ute og handlet to dager på rad han ;)

Her har han nok ikke innsett at han skal bli pappa enda :p er jo første for oss begge♡♡♡

Kjekt :D Første for mannen :) Han er sååå stolt :D

Moro da:D
men han har vært bonuspappa en stund?
Her er ikke mannen vant til barn i det hele tatt, bortsett fra min nevø (som kan være ganske sutrete selv om han er 12:p) og min kusines barn har han jo møtt noen ganger, men aldri tilbragt mye tid med barn.

Vet ikke når jeg lærte meg å gå, men alltid slitt med vonde bein. Håper min lille slipper de samme plagene.
Jordmor har heldigvis notert dette på helsekortet mitt da, og sa de da er pliktig til å undersøke min:)
Min bror lå vel i pute som liten, og er også helt fin i dag:)

Vi har ikke snakket så mye om det, og det har vel kanskje ikke gått opp for oss enda helt at det faktisk er en baby på vei. Hehe.
Tar ihvertfall oul først, så får vi se da:)

De aller fleste blir vel bra.

Skjønner det. Gravidfotografering da;)?

Var litt grønt også ;)
Også noe med noen dyr på. Elsker dyr:D hehe

Enige vet jeg ikke helt, men tror han forstod argumentet mitt om å ikke vite nå men heller neste gang ;) :p

Er det ikke de eldste som bestemmer? :p hehe

Hihi, så bra:) Guttungen skulle hatt et sengesett til. Så bør ta en tur selv.

Ok, så han er med på det nå?
Hehe, tjaaa. Det er kanskje det;) Er du eldst?

Fikk beskjed av mannen at han skulle ha øl til maten i dag, så måtte jeg pent nødt til å kjøpe det :P skal straks begynne på middagen. Dra kjapt over gulvene også farge håret :D

Back
Topp