Skravletråd :)

Aaah, da så! Jeg hadde veldig langt hår men røyta fryktelig i fjor. Da ble det vanskelig å klippe selv. Sparte jo massevis av penger på det, herregud!

Ikke sjans å klippe kjøresten. Det er han for forfengelig til :p

Har du tatt noe hårklippeutdanning eller selvlært?
Vel mannen min er forfengelig han også ;-) nesten litt for mye noen ganger :-P Men får ordne håret hans nå ihvertfall ;-)

Ja sparer utrolig mye på det! Håret mitt har jeg klipt selv i mange år ;-) dette var andre gangen jeg tok håret til mannen ;-) veldig selvlært på YouTube :-P hadde nok ikke stått med saks i håret til andre enn oss og snuppa vår ;-)

God morgen damer)

Hva er planene for dagen?
God dag :-) Her er planen å få noen mekanikere til å fikse bilen vår :-P
Ellers er det dårlig med planer :-o føler generelt vi har lite med planer i forhold til andre

Haha, er da ikke noe å le av det:P Skal du bare sitte der å glo i veggen da?:P
Ka skal gjøres med bilen da?:) Hva bil er det?:)
Ja som om det frister noe mer :-P

Bilen er kaldt! Veldig kaldt! :-P får ikke inn varm luft! Og etter å ha gjort det man kan selv så har vi skjønt at det nok er blandingspjelet så må få profesjonelle til å ordne det.
Er en Peugeot 307 sw ;-)

Haha dette var litt morsomt ;-) mekanikeren prøvde å gå inn i bilen vår, snudde fort og justerte sete :-P korte vi nei? :-P

Da stikker jeg til frisøren ;) Ønsk meg lykke til :p

Hehe ja. Er jo så sykt prisforskjeller. Ser jo i Halden, der jeg er i fra. Jeg er odelsjente og oppvokst på en utrolig fin gård. Dvs. den ligger veldig bra til. Men det er jo jaggu ikke verdt mer enn vi har her.
Og ei venninne av meg der kjøpte helt nytt tomannsbolig, fikk for 2mill.
Stort hus dere har da, deilig:D Men dere er jo en del også så;)
Huset våres blir ca. 250kvd med utbyggingen som skjer nå i feb.
Så artig, er odelsjente jeg også:D
Betalte 700.000,- for gården! Latterlig billig!:P

Hehe :) Man er alltid missfornøy med en gang hos frisøren. Hvertfall om man klipper mer enn tuppene. Må bli vant med det. Men ja, alt kler den smukke *høy på seg selv* :P haha
Du må huske at jeg vet hvordan du ser ut, vakre;)
Overbevist om at det hadde vært råflott på deg!

Back
Topp