kultHeheJeg har akkurat nå litt lengre hår enn skuldrene. Så tenker meg det de kaller for lang bob. Og så er jeg helt lys da... og har sååå lyst på noe pastell (rosa) i tuppene
hahhaa

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
kultHeheJeg har akkurat nå litt lengre hår enn skuldrene. Så tenker meg det de kaller for lang bob. Og så er jeg helt lys da... og har sååå lyst på noe pastell (rosa) i tuppene
hahhaa

HeheKlart du tørdu kler nok alt
![]()
Liker ikke alle unger makrell da?Hehe...da ble hun nok gladeller overrasket
![]()
Det var da litt du skulle handle, kos dgMå ha nye linser, to bursdagsgaver, morsdagsgave og litt klær til meg selv![]()
Men føler jeg er litt for gammalkultjeg elsker rosa
![]()
neida jeg vet om folk som er 30 som går sånn jegMen føler jeg er litt for gammalhaha
Niesen min på 18 gjorde det nettopp liksom
Er jo snaaaart 30 da
![]()
Heheneida jeg vet om folk som er 30 som går sånn jeg![]()
neidaHeheVentet på at du skulle skrive "men de er jo litt spesiell da"
heheheh
Selv når jeg ikke klarer å gå så er det moroEnig, beste følelsen![]()
Joda, jeg tror jeg hadde kledd det. Gubben liker ikke helt tanken daneidaikke noe spesielt med det, hvis man kler det da
hehe
ja ikke santJoda, jeg tror jeg hadde kledd det. Gubben liker ikke helt tanken daMen jeg bestemmer over meg slv, for så voksen er jeg
![]()
![]()
straks på ulGod morgen damer)
Hva er planene for dagen?
Får se hva jeg finner påja ikke santkjør på !!
hehe ser denFår se hva jeg finner påTenker jeg sikker bestemmer meg og ombestemmer meg ørten ganger før timen klokken 12
![]()
Skal på det i Aprilja det er detskal på 3D
![]()
så stasSkal på det i AprilDa skal storebror være med
![]()
Endret faktisk akkurat timen min fra 13. April til 8.Aprilså stas![]()
ja det høres ikke feil ut det, jeg er 30 i morgenEndret faktisk akkurat timen min fra 13. April til 8.AprilEr da 27+5
Så regner med det blir bra! Hvor langt er du nå?