Når jeg var liten synes jeg det var ukomfortabelt å være rundt dem, men var ikke redd før i ungdomsårene. Aner ikke hva som gjorde detHuff da. Hatt den frykten hele livet?
Da kan ikke barna dine kle seg ut som klovn på karneval iallefall![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Når jeg var liten synes jeg det var ukomfortabelt å være rundt dem, men var ikke redd før i ungdomsårene. Aner ikke hva som gjorde detHuff da. Hatt den frykten hele livet?
HahaHuff da. Hatt den frykten hele livet?
Vi også har aldri middag før 17.30-18.00. Mannen er hjemme fra jobb litt etter 17.00 hver dagHar alltid middag i de tidene her vi, vil ha alle samlet rundt bordet
Når jeg var liten synes jeg det var ukomfortabelt å være rundt dem, men var ikke redd før i ungdomsårene. Aner ikke hva som gjorde det![]()
Koteletter elsker jegOkei
Pasta i morgen
Koteletter på onsdag
Taco på fredag
Lasagne på lørdag
Fisk på søndag ?![]()
Tror det er mange som har de i grunn, vi bytter innimellom på middag/kvelds ogsåVi også har aldri middag før 17.30-18.00. Mannen er hjemme fra jobb litt etter 17.00 hver dag![]()
Kan ikke se på de. Elsker skrekkfilmer, men nekter å se dem med klovner iNei, si det...Men er jo flere det. Skrekkfilmer med det, da dauer du vel?![]()
Hahaunnskyld at jeg ler
Kylling fajitas da ?Koteletter elsker jeg![]()
Lasagne og taco også, men hadde taco for noen dager siden, og hjemmelaget lasagne sist helg. Kanskje nachos eller noe annet taco-lignende![]()
Samme her. Tar ofte noen skiver og utsetter middag til 20.00 eller lignendeTror det er mange som har de i grunn, vi bytter innimellom på middag/kvelds også
Kyllingwok hadde vi i går, men kyllingfajitas er en stund sidenKylling fajitas da ?
Kylling wok
Kan ikke se på de. Elsker skrekkfilmer, men nekter å se dem med klovner i![]()
Pølsegryte ?Kyllingwok hadde vi i går, men kyllingfajitas er en stund siden![]()
Ikke så fryktelig glad i pølser, og hadde pølser for noen dager siden (kjøttpølse med potet og gulrot)Pølsegryte ?![]()
Skjønner jo det da. Her har begge mine skrekker blitt mye bedre.
Fiskekaker og gratinert potetmos ?Ikke så fryktelig glad i pølser, og hadde pølser for noen dager siden (kjøttpølse med potet og gulrot)
Store edderkopper gjør meg ingenting, men er livredd for at de små skal krype inn i ører eller munn når jeg sover![]()
Hater alt som kryper !!Hehe, værst med de største for meg![]()
Hadde en tarantell før. "Speedy" het hunHehe, værst med de største for meg![]()
Jeg spiser ikke fiskFiskekaker og gratinert potetmos ?![]()