Vil jeg tro. Mhm, de er veldig gode og mange fine der. Mye billigere enn de på barnas hus.Den var veldig finSkinntføler har jeg hørt mange som kjøper
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vil jeg tro. Mhm, de er veldig gode og mange fine der. Mye billigere enn de på barnas hus.Den var veldig finSkinntføler har jeg hørt mange som kjøper
KjempeJa veldigdu da ?
Æsj da...frisk nå da? Hvordan syk har du vært?Så bra
uff nei sykdom kan man klare seg godt uten altsåHar slitt med sykdom i 2 uker selv alle mann her hjemme så det trenger vi virkelig ikke noe mer av nå
![]()
uff da :/Nei, egentlig ikke
Er du?
Og at det blir noe ledig såklart![]()
Jeg liker ikke hverdageruff da :/
Ja jeg er klarLiker å kunne komme i gang til hverdagen om mandagene selv om jeg også er veldig klar for helg igjen på fredagene
![]()
Yes frisk igjen nåÆsj da...frisk nå da? Hvordan syk har du vært?
Høres deilig ut det daKjempeHar vært sykemeldt en stund og begynner å jobb igjen denne uka så det skal bli godt å se gode kollegaer igjen
![]()
Det er veldig godt å være hjemme med familie jaJeg liker ikke hverdagerelsker å være hjemme sammen med familien jeg
JuppMektig da eller?![]()
Det er detHøres deilig ut det dajeg går bare hjemme jeg
![]()
Ja jeg er veldig klar for at folk blir syke neste ukejeg kan ikke ta noen flere vakter uka som kommer da jeg skal jobbe helgen....
NeiDet er det
Har du premisjon?![]()
Usj ikke noe særligYes frisk igjen nånei det har vært denne influensaen med improvisasjon av omgangssyken
![]()
Tja blir litt data tid for å si det sånnMhm, det kan dere jo.
Savner du/dere det da eller bare deilig uten?
Lov detEr jo abhengig av money
![]()
Tanken gjør meg bare kvalm.. HahaSmakt boble med karamell. Den var vaffal mektig![]()