Tusen takkGodt levert
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takkGodt levert
Takk!Kjipt, god bedring
God bedring til dem!Ååååh, der gikk kveldsplanene til helv... Ungen våknet med feber, igjenblir tur til legen i morgen....
Det var godt å høreHahaNeida, ikke bestillt noen truser
![]()
Eller jeg daTusen takk![]()
JaDet er så vondt å se de små syke... Man har så lyst til å ta vondtene bort. Men kan ikke![]()
Hæ? Stiller du på døra med mat?Eller jeg da![]()
Aahjeg sitter med sjokoladen fra i går og venter på at samboeren skal bli ferdig med å spille på tven..
TakkGod bedring til dem!
Hehe er jo hjemme om dagen, så trenger en hobbyHæ? Stiller du på døra med mat?![]()
Det er litt greit da. Jeg må si jeg kjenner ekstra godt på det at jeg jobber annahver helg nå som jeg er gravid. For jeg får ikke det avbrekket den uka siden jeg jobber tirsdag, torsdag, fredag, lørdag og søndag den uka. Så jeg har bare "pause" annahver uke. Om det blir et stort problem så kan jeg få svangerskapspenger for ekstravaktene mine sa jm. Men jeg trives ikke med å gå hjemme uten noe å gjøre så vil ikke det ennå...
Så søteSitter og betaler regninger. Snur meg mot hundene og sier "med de utgiftene her må vi skrenke inn på hundegodisen". Dette er blikket jeg fikk tilbake![]()
Sitter og betaler regninger. Snur meg mot hundene og sier "med de utgiftene her må vi skrenke inn på hundegodisen". Dette er blikket jeg fikk tilbake![]()
Den med karamell?Freia Boble![]()
![]()
HerligHehe er jo hjemme om dagen, så trenger en hobby![]()
Ja i perioder hvertfall.. Så blir jeg litt lei..
De vet å smiske med de øynene derHaha, dakar daUtrolig skjønne
![]()