Noe av det beste jeg vet her hjemmedeilig!!!! har ikke prøvd å legge til krydder.. skal testes ut neste gang!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noe av det beste jeg vet her hjemmedeilig!!!! har ikke prøvd å legge til krydder.. skal testes ut neste gang!
Ja det hørtes godt. Synes det blir litt lite krydder noen ganger..Noe av det beste jeg vet her hjemme![]()
Men det gror jo ikke. Så går heeelt fint å vente til jeg får satt den inn igjenNavlepiercing? Finnes jo slike spesielle som er ment å brukes i graviditeten![]()
Da sover jeg nok til i morgenDu er jo snart hjemme.. Da kan du jo legge deg nedpå litt![]()
Ja, da funker det joMen det gror jo ikke. Så går heeelt fint å vente til jeg får satt den inn igjen![]()
Bare vender kjøttet i det i stekepannen. Tilsetter ikke noe vann som ved tacoJa det hørtes godt. Synes det blir litt lite krydder noen ganger..
Bare drysser du det over eller vender du kjøttet i det?
Ble det sent for deg i går eller?Da sover jeg nok til i morgenklarer meg oppe litt til
Litt, men gikk greit å stå oppBle det sent for deg i går eller?
Takk for tipsetBare vender kjøttet i det i stekepannen. Tilsetter ikke noe vann som ved taco![]()
Så bra! Å frokosten på båten.. Hva er dommen?Litt, men gikk greit å stå opp![]()
Her var det kengubarnet. Kjøpte billig på ebayHar skjønt detvar datteren til mannen som lærte meg det
![]()
Den har blitt bedreSå bra! Å frokosten på båten.. Hva er dommen?![]()
Da har vi jo fått konstatert det i hvertfall..Den har blitt bedremen fjordline er best
Det går helt fint det også. Den hele kyllingen revet opp er bare litt raskere å stekeTakk for tipsetDet skal absolutt prøves.. Går vel an å bruke strimlet kyllingfilet også da.
sant santDet går helt fint det også. Den hele kyllingen revet opp er bare litt raskere å steke![]()
![]()
Herligsant sant
Nå sendte jeg gubben ut for å hente mat.haha
Gleder meg til å trøkke i meg den kyllingkebaben![]()
Min er på vei til å bli perfekt med junkfoodHåper alle har hatt en fin kveld her![]()
Her er det fint og avslappendeHåper alle har hatt en fin kveld her![]()
Hørtes veldig deilig ut, er så heldig at kvalmen har meldt seg oppå alt...Min er på vei til å bli perfekt med junkfood![]()