Skravletråd :)

Hva gjør dere i kveld da?

Jeg har nettopp spilt candy crush i 2 timer!! Og ikke rikket meg av flekken.. Dritt spill :)

Jeg har skravla. ble utfordret til å klare 2000 innlegg, så har skravlet ca 200 innlegg på 6 timer:p haha

Ellers har jeg spist pizza, gått tir med vofsen og ser på Fringe:D

Jeg har skravla. ble utfordret til å klare 2000 innlegg, så har skravlet ca 200 innlegg på 6 timer:p haha

Ellers har jeg spist pizza, gått tir med vofsen og ser på Fringe:D
Imponert!! Jeg ga opp omtrent 10 dager inn i måneden, så at jeg ikke kom til å nærme meg :p

Fringe bra? Har vurdert å begynne å se den faktisk, men kommer aldri så langt.. Men er sykemeldt frem til 23, så har mye fritid fremover :p

Imponert!! Jeg ga opp omtrent 20 dager inn i måneden, så at jeg ikke kom til å nærme meg :p

Fringe bra? Har vurdert å begynne å se den faktisk, men kommer aldri så langt.. Men er sykemeldt frem til 23, så har mye fritid fremover :p

Går bra med god hjelp og skravletråder;) hehe
hadde egentlig ikke planer om å gjennomføre denne mnd, men måtte jo ta imot utfprdringen:p hehe

Jeg syns Fringe er veldig bra ihvertfall og anbefales på det sterkeste;)

Går bra med god hjelp og skravletråder;) hehe
hadde egentlig ikke planer om å gjennomføre denne mnd, men måtte jo ta imot utfprdringen:p hehe

Jeg syns Fringe er veldig bra ihvertfall og anbefales på det sterkeste;)
Får prøve meg neste måned :) er på lista så håper på pysjen :p

Da skal jeg begynne å se den ;)

Får prøve meg neste måned :) er på lista så håper på pysjen :p

Da skal jeg begynne å se den ;)

Det er det viktigste;) hehe
Men bare å slenge seg på ja:) veldig mange hyggelige damer å skravle med

Det er det viktigste;) hehe
Men bare å slenge seg på ja:) veldig mange hyggelige damer å skravle med
Begynte Mnd bra og skravla litt her inne, men så datt jeg av :p

Er veldig deilig å ha et sted å snakke med andre om graviditet og alt annet :p bla å bli anbefalt serier ;) Hehe.

Spent på premier og krav for februar :D

Begynte Mnd bra og skravla litt her inne, men så datt jeg av :p

Er veldig deilig å ha et sted å snakke med andre om graviditet og alt annet :p bla å bli anbefalt serier ;) Hehe.

Spent på premier og krav for februar :D

Denne mnd har det vært veldig rolig i skravletråden da;)

Man bli kjent med mange på denne måten, og veldig greit når man går hjemme hele dagen å ha noen å prate med:)

Blir veldig spennende å se h a de har på planen i februar ja:)

Denne mnd har det vært veldig rolig i skravletråden da;)

Man bli kjent med mange på denne måten, og veldig greit når man går hjemme hele dagen å ha noen å prate med:)

Blir veldig spennende å se h a de har på planen i februar ja:)
Jupp, får bruke skravletråden enda mer fremover ;)

Men fringe, jeg mener å ha sett den på viaplay, har de fjernet den mon tro?

Veldig gøy, men slitsomt som eneste ansatt og en humørsyk sjef som ble grinete da jeg sa jeg var gravid:p

Planen er å legge opp en plan mens jeg går hjemme og ha eget når jeg er ferdig med permisjon;)
Høres ut som en god plan det da:) håper du får det til:)

Jupp, får bruke skravletråden enda mer fremover ;)

Men fringe, jeg mener å ha sett den på viaplay, har de fjernet den mon tro?

Det må du:)

Hm...det vet jeg ikke. Har du netflix? :)

Høres ut som en god plan det da:) håper du får det til:)

Krysser fingrene for det:)
Nå tror jeg jeg skal sove litt:)
Øyelokka mine er tunge:o

Sov godt

Det må du:)

Hm...det vet jeg ikke. Har du netflix? :)
Jupp, men den er ikke der heller.. Da får jeg heller bruke andre måter, er bare så enkelt med netflix og viaplay for der er det bare å trykke på neste :p

Edit: fant på netflix nå, den kom ikke opp i sta :s meen ser det bare er sesong 3 og 4 :p

Jupp, men den er ikke der heller.. Da får jeg heller bruke andre måter, er bare så enkelt med netflix og viaplay for der er det bare å trykke på neste :p

Edit: fant på netflix nå, den kom ikke opp i sta :s meen ser det bare er sesong 3 og 4 :p

Vi har sett på netflix. Mulig han lastet med starten...usikker, men får ikke sjekka nå;)

Men nå går jeg og legger meg. Sov godt;)

Back
Topp