Haha ja de små vet hva de likerdet er jo fin gave det da selv om han har godt med møbler på rommet hehe
Ja, han har så han klarer seg liksom
Vi har ikke kjøpt noe av det da, alt gaver. Så det er jo veldig greit
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha ja de små vet hva de likerdet er jo fin gave det da selv om han har godt med møbler på rommet hehe
Å ja, da forstår jegNei, ikke nå. Men ser jeg skrev som det virket som vi varIkke alltid jeg formulerer meg like bra
Men vi har hytte
![]()
Haha...så lur hun er som har gjemt unna littHaha jeg trur jeg har en fjern ungeFrøkna våkna og skulle ha nesespray og nesepapir. Så sier jeg at det er siste pakke med nesepapir. Men nei for hun hadde et lager med nesepapir på rommet sånn at når vi gikk tom for papir så var vi ikke tomme allikevel hehe
Ja, han har så han klarer seg liksom
Vi har ikke kjøpt noe av det da, alt gaver. Så det er jo veldig greit![]()
Haha...så lur hun er som har gjemt unna litt![]()
Det er veldig greit damen ser jo det hos frøkna og, selv om jeg ikke kjøper stort til henne har hun et rom fult av leker og andre ting
![]()
Mhm. Fam og venner gir nesten for masse og er så rause![]()
Og på min side er det jo første barnebarnet også. Mamma styrer på og sender gaver i posten![]()
Men det er jo koselig at de vil gi han ting daFrøkna er og første barnebarn på begge sider men på min side har det jo kommet 3 til, men på faren sin side er hun fortsatt det eneste barnebarnet hehe
![]()
Ja,såklart! Setter jo pris på detOkei, hihi. Jeg har kun en yngre søster og ser ikke ut som det blir noe der med det aller første
![]()
Ja, tror det. Men man vet jo aldriJa det er jo hyggelighehe nei da blir det nok en stund til det blir noen flere hehe
Ja, tror det. Men man vet jo aldriPlutselig er hun gravid før meg
![]()
Hihi, okNei man vet jo aldri hehe trur jeg satte ut noen når jeg var den første som fikk barn men så var jeg bare 19 når jeg ble gravid og da![]()
Hihi, okHadde vært litt stas og vært gravid samtidig med min søster også egentlig
![]()
Mhm, sant detJa det hadde nok hvert litt gøyog så artig for ungene om de kommer til å treffes mye om de er like gamle.
Mhm, sant detNå bor vi et stykke fra hverandre da men...
SåklartNei nei men de kunne fått et godt forhold allikevel hehe![]()
SåklartDet ville de nok fått
![]()
Oi, det hørtes drøyt utMye penger. Vi betalte 900 kr for en som var innom her i ett minutt...
Jepp
Har du hvert å sett etter vasene dine nå da?