Endelig kommet fram til byenkaffe latte med mint sjokolade
utrolig godt
Kos deg masse med kaffe latte
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Endelig kommet fram til byenkaffe latte med mint sjokolade
utrolig godt
Hihi jaJa vi kunne godt hatt regnet i dag hehe joda selv om man går ut uansett så er det jo greit at det ikke regner syntes jegja hu gjør vel det, så får jeg ta litt av henne om hu skulle sovne
![]()
Hihi ja![]()
Hvordan går det med dere?
Vi kom akkurat inn døren her og han sover![]()
Joda det går greit, hu har spist 1 banan og feberen er på vei opp men ellers bra![]()
OkeiBra hun får i seg noe og banan er jo mye god næring i
![]()
Ja banan er braSkulle bare ønske hun ville hatt litt å drikke og men der går det smått
Har dere hatt en fin dag da?
Synnøve! Har du blitt kvitt regnet nå? For nå regner det hos meg hehe
Jaja, kommer seg vel med formen![]()
Ja, veldig grei dag!Blir en tur ned på møbelringen senere etter middag og mannen har lakkert et gulv
![]()
Neida!! Jesus gir seg ikke med å tisse!!
Ja det gjør vel det
Skal du ha nye møbler?
Hmm da har han bare gått lekk her og![]()
Skal se etter noen høye vaser som skal stå på gulvet i et hjørne. Gjerne en litt høyere og en lavere ved siden av. Med noe strå oppi evtHåper vi kan få noe på salg
![]()
Hehe okVi får gi han en bleie siden vi ønsker opphold
![]()
Håper på det jaHøres tøft utFår håpe du finner noen på salg da
![]()
Hehe at jeg ikke tok med meg noen hjem fra jobb, de er ganske store og tåler en del![]()
Håper på det jaVet iallefall de har slike vaser/krukker vi ønsker der. Men vil ikke betale full pris
![]()
Nei hvorfor skal man betale mer enn må![]()
Hihi ja. Det hadde han trengt![]()
Ohh, gleder meg til middag i dag jeg![]()
Mhm, det er liksom det![]()
Der nede har de råstilige stresslesser til små ogsåGuttungen satt seg godt til rette i en der nede sist
Ville ikke flytte seg fra den, haha.
Det får evt. bli gave når han blir 2år. Har både ole brumm sofa og bord med 2 stoler på rommet sitt så![]()