Tenkte jeg skulle krabbe til sengs snart og lese litt bokGod kveld
Hva styrer du med? Her sover lillegutt, og sambo er ute med kompis. Så her i heimen er det i hvert fall stille![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tenkte jeg skulle krabbe til sengs snart og lese litt bokGod kveld
Hva styrer du med? Her sover lillegutt, og sambo er ute med kompis. Så her i heimen er det i hvert fall stille![]()
Tenkte jeg skulle krabbe til sengs snart og lese litt bok
Ja det passer meg fint nå kjenner jeg. Må bli erdig med den boken..Hørtes avslappende utJeg er sjelden helt alene her, så jeg vet liksom ikke helt hva jeg skal finne på
![]()
Neida. Sto opp klokken 1Oj, sovet i hele dag du da?![]()
Ja det passer meg fint nå kjenner jeg. Må bli erdig med den boken..
Politi av Jo NesbøHva leser du?![]()
Politi av Jo Nesbø
Hva liker du å lese?Ahh okeiKanskje jeg også skulle satt meg til å lese litt... er altfor lenge siden jeg har hatt tid og muligheten til det
![]()
Hva liker du å lese?
Sånn som meg det daJeg er veldig glad i krim, men også typisk klisje og romantiske historier![]()
Sånn som meg det da
Yes, gjorde det også men ikke hele dagen som var planen
Jeg gjør det![]()
Jeg føler meg i grunn ganske ung jeg altså og ser ut som 20år også så går nok braMen jeg kan love deg at det går helt fint, og selv om jeg har blitt kalt bestemor i dag så føler jeg meg ikke så gammel hehe
Jeg føler meg i grunn ganske ung jeg altså og ser ut som 20år også så går nok bra![]()
Hehe, velkommen til drittungeklubbenJeg ser ut som en dritt unge og må vise legg for å få kjøpt øl og sånt men ifølge alle andre er jeg vist blitt gammel haha men det har vel mer med livsstil enn utseendet å gjøre![]()
Får dimu sove i kveld/natt da tror du?Neida. Sto opp klokken 1![]()
Hehe, velkommen til drittungeklubben![]()