Skravletråd :)

Hva driver dere med i kveld da?
Her har jeg en sjokoladekake og 25 muffins til avkjøling som skal ha glasur og pyntes. Så skal jeg lage gele til i morgen.

Hva driver dere med i kveld da?
Her har jeg en sjokoladekake og 25 muffins til avkjøling som skal ha glasur og pyntes. Så skal jeg lage gele til i morgen.
Så gøy med barnebursdag:D
Jeg ligger på sofaen og håper Top Gear snart er ferdig...:p

Det er jo det, men jeg skal innrømme at jeg setter pris på at frøkna vil ha "kino"bursdag med film på storskjerm og popcorn. Sånn spesielt siden jeg er gravid og dårlig hehe

Jeg tror helt ærlig jeg ikke hadde følt meg så høy i hatten på en hesterygg:P
Min søster falt av engang og brakk både det ene og det andre:S

Mange som blir skremt da ja. Viktigste er å komme seg opp igjen så fort man har mulighet. Sikkert ikke så lett med brudd her og der, men gjorde det at hun sluttet helt å ri?

Har vært borti flere stygge fall selv, og har vært veldig heldig at jeg ikke har ødelagt noe, men like gøy :)

Å det er kjedelig, men så liker jeg ikke biler heller da :P her venter jeg på at kl blir ni og frøkna skal i seng så jeg kan sette på noe annet enn Disney channel haha

Hester er fantastiske dyr! Savner å ha hest, men når jeg får meg en mann og blir rik så skal jeg ha hest igjen :D

Må bli rik jeg og, og ha et sted å ha hesten ;)
Men søstra mi har to da:D

Mange som blir skremt da ja. Viktigste er å komme seg opp igjen så fort man har mulighet. Sikkert ikke så lett med brudd her og der, men gjorde det at hun sluttet helt å ri?

Har vært borti flere stygge fall selv, og har vært veldig heldig at jeg ikke har ødelagt noe, men like gøy :)

Jada,det er helt sant og det gjorde hun også. Nå er dette en del år siden og er lenge siden hun har ridd nå. Men drev en del år på med det som barn.

Back
Topp