Da må du shoppe uten mannenIkke jegsambo har det så travelt med å komme seg der ifra at det er ikke tid
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da må du shoppe uten mannenIkke jegsambo har det så travelt med å komme seg der ifra at det er ikke tid
![]()
Ikke jegsambo har det så travelt med å komme seg der ifra at det er ikke tid
![]()
Er så mange timer dit for meg at jeg reiser ikke dit aleneDa må du shoppe uten mannen![]()
Hver eneste gang
Kanskje like greit vi ikke har den i nærheten![]()
Pølse og poteterHva har dere til middag i dag?
Nå står biff stragonoff ferdig og klart til mannen kommer hjem herNammy!!!
Må jo gjøres det også så![]()
I går ettermiddag lekte vi bare, så en film og badet han før leggetid![]()
I dag har vi vært ute fra vi stod opp og kom nettop hjem nå. Vært i åpen barnehage og en tur på kjøpesenterDu gjør i dag?
Hva har dere til middag i dag?
Må ta med ei venninne daEr så mange timer dit for meg at jeg reiser ikke dit alene![]()
Hadde gått ann, men lenge til jeg orker å sitte så lenge i bil igjenMå ta med ei venninne da
Det skjønner jeg i grunnHadde gått ann, men lenge til jeg orker å sitte så lenge i bil igjen![]()
Ikke siden før jul eller no :/Noen som har sett noe til/hørt noe fra Siljegulli?
Hmm... Ser på profilen hennes at hun har vært pålogget i dag, men ikke skrevet noen innlegg siden 16/12. Håper alt går bra med henne.Ikke siden før jul eller no :/
Aha..nei da er det jo greit å ha med seg noenEr så mange timer dit for meg at jeg reiser ikke dit alene![]()
JaaaSå deilig da
Smakte det godt?
Hadde det samme som degHva har dere til middag i dag?