Mine var svake i mange dager før de ble sterkere
Kan være litt ulik farge i de og
En strek er en strek, dette går nok bra![]()
Klarte å se forskjell når testen var tørket
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mine var svake i mange dager før de ble sterkere
Kan være litt ulik farge i de og
En strek er en strek, dette går nok bra![]()
Testen er fortsatt positiv men den er like svak som 11 dpo og er 12 dpo idag :/ vet liksom ikke helt hvordan jeg skal tenke om detmå vel bare vente å se også teste i morgen. Er vel annenhver dag det burde være økning?
Nederste er sterkere
Så ikke så store forskjellen til å begynne med på mine heller, men ved sammenligning var det stigning.
De der er helt klart positive
Gratulerer♡
Se der jaKlarte å se forskjell når testen var tørket![]()
Hihi...enkelt å bli fristet på IKEABlir fort litt mer da ja....og vi som skulle komme billig unna...lommeboka er ikke så tjukk her om dagen nemlig
Det er litt langt ja....
Vi venter til du er i bedre form vet duVet ikke helt om jeg er egnet akkurat nå da, siden jeg blir så svimmel plutselig![]()
![]()
God morgenryggen er vond i dag
snart ringe legen for å få haste time
![]()
Du må ta deg en tur til legenIkke sovet på 39 timer og lys våken![]()
Skulle ha sykemelding, fordi min har gått ut, men måtte ringe i morgen i stedetHuff dahåper de kan hjelpe deg. Henvisning til fysioterapeut kanskje?
![]()
De er jo positive deTesten er fortsatt positiv men den er like svak som 11 dpo og er 12 dpo idag :/ vet liksom ikke helt hvordan jeg skal tenke om detmå vel bare vente å se også teste i morgen. Er vel annenhver dag det burde være økning?
Vi venter til du er i bedre form vet du![]()
Skulle ha sykemelding, fordi min har gått ut, men måtte ringe i morgen i stedet
Hihi...det er vondtPrøvde med som sagt på trening om mandag, etter 3 mnd. I dag er jeg så støl i leggene at jeg nesten ikke kan gåhehe
Hihi...det er vondt
Jeg verker i hele kroppen etter kurset igår![]()
Hoho. Brukt uvante muskler jaPrøvde med som sagt på trening om mandag, etter 3 mnd. I dag er jeg så støl i leggene at jeg nesten ikke kan gåhehe
Hoho. Brukt uvante muskler jablir det til du fortsetter å prøve å trene litt eller?
Barnetrening. HihiTenkte jeg skulle dukke opp til barnetreninga i dag, men seniortreninga blir nok for hard.
Tenker heller å prøve litt egentrening innimellom. Det kan jeg gjøre på dagtid når ingen andre er der og, siden jeg har nøkkel![]()
Barnetrening. Hihi
Ja nøkkel er praktisk.
Jeg fryste treningsabb mitt i 6mnd i går, så nå kan jeg faktisk ikke trene![]()