Skravletråd :)

Ja helt klart, man trenger virkelig ikke å vite kjønn for å kunne kjøpe inn alt man trenger og litt til :)

jeg hadde absolutt alt jeg trengte til første når hu ble født bortsett fra bleier for det hadde jeg glemt men det har ikke noe med kjønn å gjøre bare at jeg er surrete haha :P

Er vel alltids noe som kan glemmes;)

Utstyr kommer jeg uansett til å kjøpe nøytralt med tanke på å bruke til nestemann, og det er vel strengt tatt ikke sååå mye klær man trenger å kjøpe inn før ungen er født heller :)

Har en venninne som mener jg ikke kan si at jeg er 3+4 uker siden det bare er 11 dager siden el :p blir rett å slett gal av å forklare henne hvordan ting henger sammen :p og hun har 2 barn selv :p

Selvfølgelig kan du si det :) du er jo 3+4 selv om babyen ikke er det:D
Du får be henne lese det selv:p

Gratulerer med tydelig strek ;)

Er vel alltids noe som kan glemmes;)

Utstyr kommer jeg uansett til å kjøpe nøytralt med tanke på å bruke til nestemann, og det er vel strengt tatt ikke sååå mye klær man trenger å kjøpe inn før ungen er født heller :)

Nei det er ikke det, så om du ikke vil vite så blås i alle andre og gjør som du ønsker! Ja det går ann å glemme mye, men bleier er veldig upraktisk å glemme skal jeg fortelle deg haha :P

Nei det er ikke det, så om du ikke vil vite så blås i alle andre og gjør som du ønsker! Ja det går ann å glemme mye, men bleier er veldig upraktisk å glemme skal jeg fortelle deg haha :P

Det kan jeg tenke meg ja. Hehe

Må bare bli enig med mannen :p

Hva er planene for dagen da damer?

God morgen :)
Her skal jeg en liten tur innom å hilse på noen jenter fra termingruppa, også skal jeg til tannlegen en tur :o

Du da?

Ingen store planer, nyte siste dag med skolefri :) der da?
Høres ut som en god plan i grunn.
Spiser frokost nå så blir det å gå en tur og stikke innom nav tenker jeg. Så bare sløve resten av dagen :D

Hva er dagens plan hos deg da?
Lykke til hos Nav

God morgen :)
Her skal jeg en liten tur innom å hilse på noen jenter fra termingruppa, også skal jeg til tannlegen en tur :eek:

Du da?

Oh, lykke til hos tannlegen.

Lese, jobb, så må jeg hente bilen min påverksted , gå en tur og lese litt;)

Nei det er ikke det, men så er det egentlig veldig fint å gå langs elvebredden uansett årstid så det er noe herk haha :P
Er det!
Bodde med Mjøsa når jeg gikk på videregående og da gikk jeg ofte der ;-)

Kjekt med litt ekstra tur da ;) hehe

Det kan jo gjøre det mye verre:o jeg ble satt på flere antibiotikakurer for å fjerne betennelsen før de trakk heldigvis, men kan ikke si tannlegen min hadde skills :p hun burde vel ha sendt meg til kirurgen med en gang ;)
Ja fikk ekstra barnefri :-P
Og mannen slet hjemme ;-)

Huff er synd når tannleger gjør slike ting :-(

Back
Topp