Skravletråd :)

Har dere en fin mandag jenter? Jeg savner ferie!!
Hadde en kjempe fin mandag bak rattet i Norge faktisk ;-)

Men jeg savner ikke ferie :-P venter faktisk på at ferien skal bli over ;-)

Her i Sverige er det nemlig rød dag imorgen for da er det 13. Juledag :-P
Og barnehagen har planleggingsdag på onsdag!! Så gleder meg til torsdag jeg ;-)

Ja, greit å være tilbake syns jeg også:):D

Ble ikke så mye gitt. Skulle i hovedsak se på en sofa, men når det ikke var avtagbart trekk på var det uaktuelt. Skal få større stue her. Så må ha en sofa til.
Avtakbart trekk er en klar fordel, ja:p
Bor dere i nærheten av IKEA?? Må reise så langt, jeg..:rolleyes:

Jeg er ikke så glad i rosa så kjøpe bare farger begge kunne bruke. Og selv når hun var født ble det mye brunt, gult, oransje, grønt og slike farger. Noe lilla, rosa og rødt ble det og det ble mye av det fra alle andre :P

Men rosa og sånt kan evnt komme etter fødsel:) Søstra mi f.eks har en tendens til å kjøpe rosa til meg kun fordi hun vet jeg ikke liker fargen :p haha
Om baby får det av noen så er det jo ikke det at det ikke blir brukt, men jeg vil ikke oppfordre de til å kjøpe bare det som jeg vet noen kommer til å gjøre :p

Takk hadde en veldig fin tur selv om gps'en døde og vi ble sendt litt ut på villspor på slutten :-P

Nei de skal jo ikke gjøre det! Viste dessverre ikke da hvorfor men hadde jeg vist det da hadde han nok fått noen flere spark enn han fikk da!!! Også hadde jeg nok klaget han inn!!! Men tenkte ikke så langt da!
Er jo faktisk livsfarlig å trekke visdomstann som er betent :-o

Kjekt med litt ekstra tur da ;) hehe

Det kan jo gjøre det mye verre:o jeg ble satt på flere antibiotikakurer for å fjerne betennelsen før de trakk heldigvis, men kan ikke si tannlegen min hadde skills :p hun burde vel ha sendt meg til kirurgen med en gang ;)

Men rosa og sånt kan evnt komme etter fødsel:) Søstra mi f.eks har en tendens til å kjøpe rosa til meg kun fordi hun vet jeg ikke liker fargen :p haha
Om baby får det av noen så er det jo ikke det at det ikke blir brukt, men jeg vil ikke oppfordre de til å kjøpe bare det som jeg vet noen kommer til å gjøre :p

Ja helt klart, man trenger virkelig ikke å vite kjønn for å kunne kjøpe inn alt man trenger og litt til :)

jeg hadde absolutt alt jeg trengte til første når hu ble født bortsett fra bleier for det hadde jeg glemt men det har ikke noe med kjønn å gjøre bare at jeg er surrete haha :P

Hehe...spørs om ikke det holder, ja;) må ikke ta seg vann over hode:p

Får sjekke ut litt yoga etterhvert tror jeg ;) også kan jeg jo ha litt egentrening. Har nøkkel til treningslokalene :p

Back
Topp