Skravletråd :)

Samme som her da :-P
Skikkelig sær er jeg ;-) vil helst ha norvegia :-P her kjøper jeg noe som minner om den lille røde grädosten :-P
Nå kjøpte jeg vist noe som minte om cheddar og rockfort!!! Kjente det bare på lukta at denne skulle jeg holde meg unna! :-P

Æsj ost som lukter hadde ikke kommet inn til meg nå som jeg er gravid og dårlig :P

Da må du få deg ørepropper :D

Er du happy for snøen som dukker opp igjen?:p
Hjelper ikke mot all snorkinga her i hus :P
Nei! Jeg ville bare ha snø til jul. Nå er jula over så da vil jeg ikke ha mer snø. Og ihvertfall ikke sludd og is :(

God kveld damer :-D
Idag gjorde jeg et skikkelig bomkjøp (for min egen del)
Skulle kjøpe ost og så de hadde tilbud på gårdsost så kjøpte det i håp om at det var godt :-P
Vel mannen elsker den og ble hoppende glad :-P jeg konstaterte fort at osten vi hadde ifra før er min :-P han kan få beholde den ekle osten jeg kjøpte idag :-P
Haha...var den sååå vond?!:p

Æsj ost som lukter hadde ikke kommet inn til meg nå som jeg er gravid og dårlig :P
Heldigvis ikke gravid og hadde jeg hvert det hadde jeg nok lagt meg ned på kjøkkengulvet og hylt litt :-P
Hater sånn ost!! Og håper han ikke putter den i mikroen!!!

Heldigvis ikke gravid og hadde jeg hvert det hadde jeg nok lagt meg ned på kjøkkengulvet og hylt litt :-P
Hater sånn ost!! Og håper han ikke putter den i mikroen!!!

Haha ser det for meg at du ligger der og hyler :P nei æsj man kan ikke putte slike ting i mikroen!!

Haha ser det for meg at du ligger der og hyler :P nei æsj man kan ikke putte slike ting i mikroen!!
Haha jeg også ;-) hadde nok sneket meg til å gi den vekk til noen da :-P for luktesansen man får som gravid skal man ikke tulle med ;-)

Back
Topp