Det vil jeg tro...Vært slik de siste dagene. Kjenner det spesielt godt på hodepinen![]()
Er du bare lysvåken???
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det vil jeg tro...Vært slik de siste dagene. Kjenner det spesielt godt på hodepinen![]()
Nei det kan jeg tro!Er ikke noe morro mår det høres ut som huset skal ramle ned da![]()
Ja er litt skravling her på kveldstid nå :-DOi, nesten 200 nye innlegg siden sist jeg var innom, har tatt seg opp her inne![]()
Ikke så langt unna det da ;-) men bor jo som regel lengre unnaEr vdel ca 40 min unna tror jeg
Ja det syns jeg også ;-) og kunne nok overlevd lengre hvis leiligheten var i skikkelig stand!Det er faktisk imponerende![]()
Ja han må jo ha gjort det ;-)Han har gjort et varp når det gjelder valg av kone!![]()
Hehe varte ikke så lenge daMen nå er du jaggu på topp igjen![]()
Joa men to uker er jo ikke all ferien dere har iløpet av et år da ;-)Ja det skal jeg da klare
Men drar heller sydover enn opp på fjellet da![]()
Så koselig daVi er på Oslotur,får nesten alltid viljenmin![]()
Mye bedre vær i dag. Begynt på igjen å snøNei det kan jeg tro!
Lenge siden jeg har opplevd det så ille selv.
Å så koselig!Mye bedre vær i dag. Begynt på igjen å snø
Sā mye er det heldigvis ikke endaÅ så koselig!
Her er det ikke snø :-(
Jeg som vil leke ute![]()
Mye bedre vær i dag. Begynt på igjen å snø
God kveld damer :-D
Idag gjorde jeg et skikkelig bomkjøp (for min egen del)
Skulle kjøpe ost og så de hadde tilbud på gårdsost så kjøpte det i håp om at det var godt![]()
Vel mannen elsker den og ble hoppende gladjeg konstaterte fort at osten vi hadde ifra før er min
han kan få beholde den ekle osten jeg kjøpte idag
![]()
Kom og hent minÅ jeg vil og ha snø! Nå er det bare grått og trist ute...
Kom og hent minjeg vil ikke ha den
![]()
Heldigvis? :-o Jaja du endrer nok mening om et år ;-)Sā mye er det heldigvis ikke enda![]()
Samme som her daGod kveld
Æsj det er skikkelig kjedelig.. jeg er kjempe sær når det gjelder ost og skal bare ha mild ost, og hadde jeg kjøpt en vond ost hadde jeg blitt grinete hehe![]()
Gräddost er absolutt min favorittSamme som her da![]()
Skikkelig sær er jeg ;-) vil helst ha norvegiaher kjøper jeg noe som minner om den lille røde grädosten
![]()
Nå kjøpte jeg vist noe som minte om cheddar og rockfort!!! Kjente det bare på lukta at denne skulle jeg holde meg unna!![]()