Skravletråd :)

Ok:):D
Vi feiret sammen med noen vennepar. Relativt stille og rolig det også. Eller vel vel, var en del barn der da...så bråk var det nok av:P Tok tidlig kvelden:)
Hørtes jo veldig koselig ut:D
Alltid litt ekstra liv med barn i nærheten:p

Får håpe han går med på utenfor da :)
Passer vel best utenfor byen med katt og barn ;)
Ja han gjorde endelig det!!! Så nå må han kontakte folk han kjenner som kan stå som garantist siden de krever at noen med fast jobb står som garantist og vi ikke har det siden jeg er student og han type ringevikar!
Når vi har fått det så er det bare å reise innom de som leier ut, vi har også brev ifra lege om at de må hjelpe oss pga helsen vår så vi har der STORE muligheter til å få leiligheten ;-) og den vi søker på nå er ledig ifra første mars!

Godt nyttår damer ! Håper dere hadde en fin dag. starter det nye året med å være syk :( men kun 3 mnd igjen til termin ! Det går fort !
Huff god bedring, håper du snart blir frisk!
Nå går det fort til termin da :-D syns de siste mnd fløy avgårde og fikk sjokk når snuppa ville komme 3 uker før tiden for jeg var virkelig ikke klar da :-P

Huff god bedring, håper du snart blir frisk!
Nå går det fort til termin da :-D syns de siste mnd fløy avgårde og fikk sjokk når snuppa ville komme 3 uker før tiden for jeg var virkelig ikke klar da :-P
Ja jeg trur de kommer til å gjøre det ! Oi haha nei det skjønner jeg :P

Nei, ser den. Frister ikke mer da akkurat:P
Hihi, ok:D Jeg kan ikke si jeg er så begeisret selv altså, men gøy når de små koser seg da. Og har blitt mer glad i det selv etter han liker det sånn:P Og bor i Bergen, så kan ikke totalt mislike det;)
Haha nei da må man bare bli vant til regnet ;-) men er da sjarm med det også ;-)

Åja:) Spennende tider da:) En av de stedene er i Arvika ?:)
Tja spennende og spennende :-P spenningen er slutt for lenge siden nå prøver vi bare å flykte ifra en helsefarlig leilighet men huseier som ikke bryr seg :-P

Nei for det som er ledig i Arvika har noen syke regler som jeg nekter å følge :-P

Tja spennende og spennende :p spenningen er slutt for lenge siden nå prøver vi bare å flykte ifra en helsefarlig leilighet men huseier som ikke bryr seg :p

Nei for det som er ledig i Arvika har noen syke regler som jeg nekter å følge :p

Huff da! Håpe dere kommer dere bort derfra veldig snart!:)

Æsj:P
Men da sier jeg lykke til på boligjakten;)

Ja jeg trur de kommer til å gjøre det ! Oi haha nei det skjønner jeg :P
Skjønte virkelig ingenting når vannet gikk på do og riene kom med engang etterpå som lyn ifra klar himmel :-P
Og skjønte ikke at vannet hadde gått da heller før det gikk noen timer :-P

Huff da! Håpe dere kommer dere bort derfra veldig snart!:)

Æsj:P
Men da sier jeg lykke til på boligjakten;)
Jo takk ;-)
Håper vi har noe i boks veldig veldig snart ;-) kommer til å feire en dagen vi har husleie kontrakt i hendene ihvertfall :-P

Skjønte virkelig ingenting når vannet gikk på do og riene kom med engang etterpå som lyn ifra klar himmel :-P
Og skjønte ikke at vannet hadde gått da heller før det gikk noen timer :-P
Nei det er vel ikke lett, dette er min første så vet ingenting :P

Back
Topp