Da har vi fått inn skjenken her, så er dey bare å få på plass tv'n og det som skal inn i skapene
Vis vedlegget 96680
Den var kjempe fin
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da har vi fått inn skjenken her, så er dey bare å få på plass tv'n og det som skal inn i skapene
Vis vedlegget 96680
Så kjedelig daVis vedlegget 96751
Godt nyttår alle sammen :-D
Her prøver jeg å få ei lita jente til å sove igjen!! Trodde hun skulle sove fint igjennom alt noe hun nesten gjorde også før noen mente at de burde sende noen raketter rett over huset her!!! Og hørtes ut som om det smalt en rett utenfor soveroms vinduet 00.40!!!
Ja utrolig kjedelig :-( spesielt når det skjer såpass sent også! Kan jo ikke vise henne hva som bråker heller når alle slutter å sende raketter og slike ting! Med unntak av da de idiotene!!!Så kjedelig dahåper hun sovner igjen snart
![]()
Alltid noen etternølere virker det somJa utrolig kjedelig :-( spesielt når det skjer såpass sent også! Kan jo ikke vise henne hva som bråker heller når alle slutter å sende raketter og slike ting! Med unntak av da de idiotene!!!
Men virker som om hun sovnet nå :-D
Ja er vel det! Men syns de kunne hvert ferdig såpass sentAlltid noen etternølere virker det somsatser på det ikke kommer flere i løpet av natta og vekker henne
![]()
Godt nyttårHei heiplaner for første dag i 2015?
![]()
Slappe av, og smårydde litt. Se på netflixGodt nyttår
Ingen store planer her...to syke gutter begrenser det litt
Du da?
Her er det lov å sende opp raketter mellom 18 og 3.Ja utrolig kjedelig :-( spesielt når det skjer såpass sent også! Kan jo ikke vise henne hva som bråker heller når alle slutter å sende raketter og slike ting! Med unntak av da de idiotene!!!
Men virker som om hun sovnet nå :-D
Så stilig da :-D liker best moderne ting egentlig men gamle klassikere er jo kjempe fine og viktig å ha flere ting da ;-)
Haha ja da er det best med samarbeidgreier han den ikke alene altså :-o
Skøyter er noe av det kjekkeste jeg vetIkkje noen store planer her. Vurderer å ta ungene med på skøyter...
Evig mange år siden jeg prøvdeSkøyter er noe av det kjekkeste jeg vet![]()
Ja, det hadde vært kjekt med en tur dit
Nei, ingen fri imellomfri på fredag, da!
Høres koselig ut med en avslappende dagSlappe av, og smårydde litt. Se på netflixholder på å se Revenge
![]()