• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Skravletråd :)

Liker å smake på nye ting se ;)
Og jeg liker det meste :p
Flink du er :D Jeg smakte faktisk ikke på pinnekjøtt før jeg var 20 år selv :P Innbilte meg at jeg ikke likte det :P

Flink du er :D Jeg smakte faktisk ikke på pinnekjøtt før jeg var 20 år selv :P Innbilte meg at jeg ikke likte det :P

Mye rart man kan innbille seg ;)
Jeg har alltid vært flink til å smake på mat, men pinnekjøtt har jeg aldri fått servert og dermed ikke hatt sjans til å smake :p

Mye rart man kan innbille seg ;)
Jeg har alltid vært flink til å smake på mat, men pinnekjøtt har jeg aldri fått servert og dermed ikke hatt sjans til å smake :p
Er det svineribbe dere bruker vanligvis i jula da?

Er det svineribbe dere bruker vanligvis i jula da?

Det er det. Er så uvant å se svineribbe. Går i bare ribbe ;) hehe

Med medister/kjøttkaker og julepølse :)

Det er det. Er så uvant å se svineribbe. Går i bare ribbe ;) hehe

Med medister/kjøttkaker og julepølse :)
Er godt det også :) Nå gleder jeg meg til julemiddag nyttårsaften igjen :) Hva skal dere gjøre på nyttårsaften?

Er godt det også :) Nå gleder jeg meg til julemiddag nyttårsaften igjen :) Hva skal dere gjøre på nyttårsaften?

Det er veldig godt :) spesielt med ordentlig svor på.

Vi skal til en kamerat av mannen og dama hans:) kommer et par til, så blir sikkert artig :)

Dere da?

Det er veldig godt :) spesielt med ordentlig svor på.

Vi skal til en kamerat av mannen og dama hans:) kommer et par til, så blir sikkert artig :)

Dere da?
Så kjekt.

Her hjemme blir det bare meg, mannen og hundene siden ene er så redd for alle lydene :) Blir god mat og en film ;)

God morgen alle sammen :)
Inatt har jeg sovet usedvanlig godt i forhold til de siste nettene... Og i tillegg sov lillegutt til kl 08 i stedet for til kl 06 som han pleier :D Deilig!

Så kjekt.

Her hjemme blir det bare meg, mannen og hundene siden ene er så redd for alle lydene :) Blir god mat og en film ;)

Deilig å være alene og ta det rolig da:)
Håper hundene kommer seg hele gjennom dagen da :)

Back
Topp