Syns det så veldig likt ut så er nok bare jeg som er uheldig å møter gale folk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Syns det så veldig likt ut så er nok bare jeg som er uheldig å møter gale folk
Ha ha det skal jeg love deg det ikke var
Hehe, spørs detSyns det så veldig likt ut så er nok bare jeg som er uheldig å møter gale folk![]()
Ha ha det skal jeg love deg det ikke var![]()
kunne bare spurt før du tok bilde![]()
endrer fargen din seg forhold til årstiden?
Her hadde vi pinnekjøtt julaften , rester 1.juledag og skal ha pinnekjøtt igjen nyttårsaftenHaha. Uenig med deg der gitt
I dag har jeg spist pinnekjøtt![]()
Det blir den sikkertså bra!det håper jeg mobilen min også blir
![]()
Spist pinnekjøtt 3ganger så langt i desember, inkl julaften. Blir nok det på nyttårsaften ogHer hadde vi pinnekjøtt julaften , rester 1.juledag og skal ha pinnekjøtt igjen nyttårsaften![]()
Også blir det helt sikkert rester til 1.nyttårsdag..hahaSpist pinnekjøtt 3ganger så langt i desember, inkl julaften. Blir nok det på nyttårsaften og![]()
Hihi. Men det gjør da ikke no!Også blir det helt sikkert rester til 1.nyttårsdag..haha![]()
Gjør meg ingenting. Koser meg med julematHihi. Men det gjør da ikke no!er jo så godt
![]()
He he ja hadde det når jeg helst skulle hatt den for LENGE siden![]()
I dag har jeg skeiet helt sykt utGjør meg ingenting. Koser meg med julematMen skal bli godt å komme på et sunnere spor igjen i januar kjenner jeg
Har spist enten sjokolade eller julekaker hver dag i jula
![]()
Hva synes du?![]()
He he husker her i sommer ville jeg ha det fortere lysere så puttet sitronsaft i håretHehe, spørs dethihi
Det gjør den - lysere på sommeren ja![]()
Greit er da i det minste godkjentVar helt greit, men det slår ikke en ordentlig ribbehehe
å ja! leketøy er viktigDet blir den sikkertKjekt med nytt "leketøy"
![]()
Hjalp det da?He he husker her i sommer ville jeg ha det fortere lysere så puttet sitronsaft i håret![]()
Var så mørkt da!
Vel håper ihvertfall den er her på tirsdag!Det er santhar den i morgen da eller?
![]()
Her hadde vi pinnekjøtt julaften , rester 1.juledag og skal ha pinnekjøtt igjen nyttårsaften![]()
JaHjalp det da?
Greit er da i det minste godkjent![]()