Mannen tok med poden og en kompis på badeland, jeg skal lese bok tenkte jeg. vr litt kjedelig den ene boken, så jeg sliter litt med å motivere meg til å lese den
Kan jo hende den kommer seg?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mannen tok med poden og en kompis på badeland, jeg skal lese bok tenkte jeg. vr litt kjedelig den ene boken, så jeg sliter litt med å motivere meg til å lese den
et kan hende,men nå har jeg lest 60sider, hadde håpet det skulle blitt bedre daKan jo hende den kommer seg?![]()
Uff daVet ikke igrunn. Tror mine bestemødre er eldre.
Nå ligger jeg rett ut på sofaen for jeg klarer ikke sitte - har en fot oppi ribbebeinet![]()
Ja kjenner jeg ikke synes dette var noe særligUff datullebaby
![]()
De trenger bare litt grillkrydder så er alt braPoteter må da ha saus uansett hvor saftige de er![]()
Hvilken bok er det da?Mannen tok med poden og en kompis på badeland, jeg skal lese bok tenkte jeg. vr litt kjedelig den ene boken, så jeg sliter litt med å motivere meg til å lese den
et kan hende,men nå har jeg lest 60sider, hadde håpet det skulle blitt bedre da
Grillkrydder på kalkun?De trenger bare litt grillkrydder så er alt bra![]()
Hurra!Joho damer![]()
nå er mobilen min sendt ifra elgiganten!![]()
ble sendt derifra 17.09!!! altså hvem jobber da så sent på en søndag da? :?
Men det betyr ihvertfall at jeg skal ha mobilen min i år!jippi begynte å bli bekymret for om jeg måtte vente til neste år!
![]()
Funker bra der også, men nå var det snakk om poteterGrillkrydder på kalkun?![]()
Høres bra utJoho damer
nå er mobilen min sendt ifra elgiganten!
ble sendt derifra 17.09!!! altså hvem jobber da så sent på en søndag da? :?
Men det betyr ihvertfall at jeg skal ha mobilen min i år!jippi begynte å bli bekymret for om jeg måtte vente til neste år!
![]()
Ja er det! snart trenger jeg ikke å ville kaste en mobil foran en lastebil eller et togHurra!that is good news
![]()
Det er sony xperia Z1 compact!Høres bra utHvilken telefon er det?
NiceDet er sony xperia Z1 compact!
gleder meg som et lite barn til den er her!![]()
sant detNiceJeg fikk samsung galaxy s5 i julegave
![]()
Men det er vel snart over?Ja kjenner jeg ikke synes dette var noe særligblir jo kvalm av hele greia
![]()
Vi har hatt fiskeboller idagLaks til middag,gleder meg til noe annet enn kjøtt