truelove
Lykkeliten
Oh yes aldri funnet hår på pinnene du el!?Ull faktisk. Er det hårete og?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oh yes aldri funnet hår på pinnene du el!?Ull faktisk. Er det hårete og?![]()
Vel for å si det sånn jeg føler meg som en 17 åring som har skjøteledninger overaltHvirdan går det med strømmen din?
Hahaha. Har ikke sett noen nå. Men har ikke smakt enda daOh yes aldri funnet hår på pinnene du el!?ha ha
Du får meg ikke til å spise grisehudDa har du nok ikke fått servert bra nok svor![]()
I alle dager. Du må jo snart få orden på detVel for å si det sånn jeg føler meg som en 17 åring som har skjøteledninger overalt![]()
må ha strøm til fryseren og har kun en stikk kontakt som fungerer![]()
Åneeei å jeg som er så glad i kylling!! Spørs om de ikke har raka høna godt nok.. Ho ho..Hahaha. Har ikke sett noen nå. Men har ikke smakt enda da
Men har funnet fjør på kyllingen mange ganger![]()
videregåendeEr det bachelor?
Hæææ?Oh yes aldri funnet hår på pinnene du el!?ha ha
vel er umulig å holde den herJaa, har faktisk en orkide som er et år gammel
Det var umulig i min forrige leilighet
Vgs i sverige da eller?videregående![]()
i et apotek så er en som har bachelor en reseptarfarmasøyt![]()
Da må du lete bedre! Ha ha neida! Pinnekjøtt er enorme pinnerdyr som stirrer på deg på tallerkenHæææ?what? Nei aldri
![]()
Du får meg ikke til å spise grisehudgrisefett. Æææ
![]()
Ja men jeg får jo ikke gjort stort så må ha en elektriker, og håper han "vennen" til huseieren kan komme imorgen!I alle dager. Du må jo snart få orden på det![]()
Åneeei å jeg som er så glad i kylling!! Spørs om de ikke har raka høna godt nok.. Ho ho..
NorgeVgs i sverige da eller?
Har veldig mye å si på klimaet, så godt å tenke på at det ikke bare er meg. Har vel ikke hatt de beste miljøene for blomster tidligere..hehevel er umulig å holde den hersatser på at det går bra når vi flytter for elsker orkide!
![]()
Da må du lete bedre! Ha ha neida! Pinnekjøtt er enorme pinnerdyr som stirrer på deg på tallerken![]()
Klarer ikke la væreBare å la være å tenke på det som hudhehe
Klarer ikke la være![]()