Gressenka_Mymlen_Lilleblomst_15
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Septembergull'17
Hvilke bøker da?Jeg har bestemt meg for mindre netttid, mer lesetid i 2015..
Så da har jeg plutseig bestilt 5 bøker![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvilke bøker da?Jeg har bestemt meg for mindre netttid, mer lesetid i 2015..
jeg elsker å lese, men siste mnd har det blitt altfore nettid og lite lesing. Det må jeg gjøre noe medHvilke bøker da?
Jeg ga opp å lese når jeg fikk snuppa jeg![]()
Du ble ikke sjokkert nei?Selvfølgelig var det kylling![]()
Det var utrolig godtDet hørtes utrolig godt ut akkurat nå!
nyt det![]()
Hvordan blir det halvinnbakt da? Er ikke den innbakt eller ikke innbakt?Det hørtes veldig godt ut
Her ble det halvinnbakt pizza med gyroskjøtt og pepperoni![]()
Håper da han i allefall skjønner det da![]()
ååå den filmen er så fin,har sett den hundre ganger
Nei så kjedelig !! Her har jeg inntatt sofaen med ansiktsmaskeSå koseligkos dere med feiring
hos meg har 70% av strømmen gåttog har en huseier som ikke bryr seg!!!
Samme tenker jeg men han var nettopp inne for å sjekke temperaturen der inne![]()
Jeg har bestemt meg for mindre netttid, mer lesetid i 2015..
Hage kan jeg ikke. hva skal du gjøre?Tenkte jeg skulle bruke mer tid på å planlegge hagen min jeg. Den er på null etter dreneringa her![]()
Hvordan blir det halvinnbakt da? Er ikke den innbakt eller ikke innbakt?![]()
Elsker å lese jeg også, men lese tiden min gikk til baby tid så gjennomgå div lover og regler, og nå studerer jegjeg elsker å lese, men siste mnd har det blitt altfore nettid og lite lesing. Det må jeg gjøre noe med
Har bestilt:
Politi
Flink pike
Doña Maria
Alma Whittakers betydelige oppdagelser
Jenta på klippen
Det er snadderVil vel ikke kalle den innbakt egentlig. Første gang jeg prøvde i dag. Ble mer som en pizza formet som en båt. Litt ekstra kant rundt bare![]()
Hage kan jeg ikke. hva skal du gjøre?
Jeg har mange hagebøker, men har liten hage og dreper blomster fortere enn andre skifter truserVet ikke enda. Fikk en megatjukk bok til jul med masse ideer osv, som jeg har planer om å lese![]()
Utrolig kjedelig. men greit med sofa tid daNei så kjedelig !! Her har jeg inntatt sofaen med ansiktsmaske![]()
Jeg har mange hagebøker, men har liten hage og dreper blomster fortere enn andre skifter truser
Ja veldig bra det og utrolig koseligBra han passer på henne da![]()
Beste som er ! Har blitt en sove monster for tidenUtrolig kjedelig. men greit med sofa tid dahar nemlig funnet sofaen her også
![]()
Så absolutt ikkeDu ble ikke sjokkert nei?![]()