Skravletråd :)

Er vel ikke uvanlig? Tror ikke min skjønner at det bare er 2mnd igjen

Er vel ikke det :p
Tror nok mange ikke skjønner det før babyen er ute ;)
Egentlig ganske forståelig da, spesielt når det er nr 1

Hei jenter :) noe nytt ? Bursdags feiring her :)
Så koselig :) kos dere med feiring :)

hos meg har 70% av strømmen gått :p og har en huseier som ikke bryr seg!!!

Legg ut et bilde av litt av håret ditt da?:)
Kan gjøre det når lyset kommer tilbake.
ca 70% av strømmen gikk tidligere idag, det som fungerer er varmeovn på stua, varmekabler på badet og hybelkjøkkenet så har litt lite lys her for tiden :(

Kan gjøre det når lyset kommer tilbake.
ca 70% av strømmen gikk tidligere idag, det som fungerer er varmeovn på stua, varmekabler på badet og hybelkjøkkenet så har litt lite lys her for tiden :(

Bra varmen fungerer da ihvertfall :)
Håper dere klarer å finne dere noe bedre snart

Bra varmen fungerer da ihvertfall :)
Håper dere klarer å finne dere noe bedre snart
He he ja hvis ikke hadde det ihvertfall blitt krise her! mannen er redd for snuppa da for varmekablene på soverommet fungerer ikke! Men tar da lengre tid før det blir altfor kaldt der ihvertfall ;)

He he ja hvis ikke hadde det ihvertfall blitt krise her! mannen er redd for snuppa da for varmekablene på soverommet fungerer ikke! Men tar da lengre tid før det blir altfor kaldt der ihvertfall ;)

så lenge det er varme ellers så skal det vel gå bra :)

Sikringer som har gått? Vet du hvor sikringsskapet er?
allerede hvert inni der, ingen sikring som har gått, er en hovedbryter som er problemet, men ene naboen her som egentlig skal hjelpe med slike ting sier det kun er en hovedsikring, den ble byttet men da fungerte det litt (dog veldig lav spenning) også er det borte igjen!
satser på at de kontakter elektriker for jeg betaler ikke tusenlapper her for ting huseier skal ordne ;)

Back
Topp