Jeg ligger å ser alene hjemme 4 nåHeia jenter! Dere driver med i dag da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ligger å ser alene hjemme 4 nåHeia jenter! Dere driver med i dag da?
Den var ikke så bra synes jegJeg ligger å ser alene hjemme 4 nå![]()
Åh, hjemme alene-filmer i julen er såå koseligJeg ligger å ser alene hjemme 4 nå![]()
Åh, hjemme alene-filmer i julen er såå koselig![]()
Hvordan film er det?De to første er best da
Har sett på "ni måneder" jeg. Lyst til å holde baby nå...hehe
Hvordan film er det?
Er vel ikke uvanlig? Tror ikke min skjønner at det bare er 2mnd igjenSkikkelig dramahehe
Handler om ei som blir gravid, og pappaen ikke er klar osv. Skikkelig klisjéfilm![]()
Er vel ikke uvanlig? Tror ikke min skjønner at det bare er 2mnd igjen
Så koseligHei jenternoe nytt ? Bursdags feiring her
![]()
Kan gjøre det når lyset kommer tilbake.Legg ut et bilde av litt av håret ditt da?![]()
Kan gjøre det når lyset kommer tilbake.
ca 70% av strømmen gikk tidligere idag, det som fungerer er varmeovn på stua, varmekabler på badet og hybelkjøkkenet så har litt lite lys her for tiden![]()
He he ja hvis ikke hadde det ihvertfall blitt krise her! mannen er redd for snuppa da for varmekablene på soverommet fungerer ikke! Men tar da lengre tid før det blir altfor kaldt der ihvertfallBra varmen fungerer da ihvertfall
Håper dere klarer å finne dere noe bedre snart
He he ja hvis ikke hadde det ihvertfall blitt krise her! mannen er redd for snuppa da for varmekablene på soverommet fungerer ikke! Men tar da lengre tid før det blir altfor kaldt der ihvertfall![]()
Sikringer som har gått? Vet du hvor sikringsskapet er?Så koseligkos dere med feiring
hos meg har 70% av strømmen gåttog har en huseier som ikke bryr seg!!!
Håper da han i allefall skjønner det daEr vel ikke det
Tror nok mange ikke skjønner det før babyen er ute
Egentlig ganske forståelig da, spesielt når det er nr 1
ååå den filmen er så fin,har sett den hundre gangerDe to første er best da
Har sett på "ni måneder" jeg. Lyst til å holde baby nå...hehe
Samme tenker jeg men han var nettopp inne for å sjekke temperaturen der inneså lenge det er varme ellers så skal det vel gå bra![]()
allerede hvert inni der, ingen sikring som har gått, er en hovedbryter som er problemet, men ene naboen her som egentlig skal hjelpe med slike ting sier det kun er en hovedsikring, den ble byttet men da fungerte det litt (dog veldig lav spenning) også er det borte igjen!Sikringer som har gått? Vet du hvor sikringsskapet er?
Hvilke bøker da?Jeg har bestemt meg for mindre netttid, mer lesetid i 2015..
Så da har jeg plutseig bestilt 5 bøker![]()