Skravletråd :)

Det bør kanskje holde ham unna ja? :)

Aldri vært noe glad i fisk jeg, bortsett fra makrell :)
Er mannen flink med mat generelt?
Ja håper da på det, hvis ikke får jeg kjøpe cover som er skikkelig hot pink med bling bling ballerina eller noe sånt :p

Han er veldig flink med mat med unntak av når han prøver å ødelegge maten min ;) og når han mener det er for mye rødvin i en gryte som skal ha rødvin og han mener den kunne hvert uten! :p

fikset? umulig!!! er i treverket og huseier løfter ikke en finger! har prøvd en stund å finne noe annet og håper vi får flyttet på nyåret! Altså huseieren bryr seg ikke noe om noen leiligheter han har, han tenker kun på penger dessverre :(
Er det lovlig?

Ja da må du finne noe nytt raskt!:)

Finnes vel lovverk i Vserige også for utleiere som må følges?
Ja gjør det men leietaker har nærmest ingen rettigheter! kun at vi slipper å betale ut oppsigelses perioden dessverre :(
Naboen her hadde også kommunen på besøk her og de sa rett ut at hadde man tak over hode var det ingen hjelp å få selvom hun er gravid og de har en gutt på et år :(
Så derfor er vi grundigere når vi leter nå for skal ikke igjennom dette igjen! og har muligheten til å være litt grundig siden muggen er "bedre" nå enn den var i sommer, men i sommer hadde vi ikke økonomisk mulighet til å flytte.

Er det lovlig?

Ja da må du finne noe nytt raskt!:)
dessverre er det lovlig her!!!
er gamle kommunale leiligheter som kommunen vurderte å rive men valgte å prøve å selge det først! og for å si det sånn, når det har hvert noe så leier huseier inn "venner" uten riktig utdannelse også! helt helt sykt!
Gleder meg virkelig til å finne noe annet! det skal bli en dag å feire :D

dessverre er det lovlig her!!!
er gamle kommunale leiligheter som kommunen vurderte å rive men valgte å prøve å selge det først! og for å si det sånn, når det har hvert noe så leier huseier inn "venner" uten riktig utdannelse også! helt helt sykt!
Gleder meg virkelig til å finne noe annet! det skal bli en dag å feire :D
Håper dere finner noe raskt!:) mugg er ikke bra for helsen :/

Håper dere finner noe raskt!:) mugg er ikke bra for helsen :/
nei er ikke det! og heldigvis merker vi at de fysiske problemene er mindre enn i sommer. Hadde mulighet til å få noe her i november men hadde problemer med et arveoppgjør da dessverre :( skikkelig irriterende!

Fikk beskjed nå om at det var fordi det var svart på mange på rad uten at noen hadde skrevet i mellomtiden. Men det blir jo slik når du skal svare de som har quotet deg. Synes vi alle her inne gjør dette jeg. Men for all del, er det imot reglene så skal jeg skjerpe meg :)

Random quote.

Lykkelig for at snøen laver ned?:p

Savner pappa sånn, noen dager er bare pyton kjenner jeg.
Sender deg en god klem, kjenner igjen følelsen :(
ikke lenge siden min bestemor døde under kreftbehandling pga legefeil! og det ble tilogmed oppdaget tidlig!
utrolig trist :( og når man også mangler en foreldre blir det et tomrom (min mor døde for 6 år siden) Jula er dessverre en høytid man som regel tenker ekstra på slike ting :(

Back
Topp