Skravletråd :)

Hallo liksom, du må faktisk kmme å hente selv.

Da tror jeg jeg heller tar butikken :p
Tror ikke leggene mine føler for en tur til buskerud nå ;)

Husker vi snakket om det for en stund tilbake ja :( har du kommet igang med noe da?

Satser på at det skal gå greit her. Hadde jo fått trent opp en del før jeg ble gravid nå heldigvis:)
Begynte bra her en periode når det ble litt kaldere siden muggen i leiligheten påvirker meg mindre når det er kaldt men så var snuppa syk en uke og nå er det for kaldt! Irriterende men håper det ikke blir for kaldt! da kommer jeg til å slite maks med astmaen min!

Er kjempe bra at du fikk trent deg opp før graviditeten da :) blir nok ikke så ille å komme tilbake til der du er nå da :) har lyst til å drive med yoga igjen, kun for å bli myk igjen men er vist fy fy inntil videre :p

Har det ja ;) kommet meg til episode 19 nå da :p

Blir utrolig deilig med ny mobil!!! eneste problemet nå er at mannen så en film på facebook hvor en mann tråkket på den mobilen, la den i vann og for å toppe det vasket den :p
Da fikk han også lyst på den :p men den som kommer nå er MIN! jeg er mye mer avhengig av apper enn det han er ;)

Lager hun god ørretmiddag da? :) jeg elsker ørret men hater bein så har det nesten aldri pga det :p

Den er absolutt din ja :D hehe

Nja, helstekt ørret med masse potet og saus. Jeg liker ikke rosa fisk så kan ikke gi deg et ordentlig svar. Ble fornøyd med at det ble avlyst :)

Begynte bra her en periode når det ble litt kaldere siden muggen i leiligheten påvirker meg mindre når det er kaldt men så var snuppa syk en uke og nå er det for kaldt! Irriterende men håper det ikke blir for kaldt! da kommer jeg til å slite maks med astmaen min!

Er kjempe bra at du fikk trent deg opp før graviditeten da :) blir nok ikke så ille å komme tilbake til der du er nå da :) har lyst til å drive med yoga igjen, kun for å bli myk igjen men er vist fy fy inntil videre :p
Mugg i leiligheten?:o det er ikke bra. Det må du få fikset!

Bare jeg som var litt kjapp. Var jo vant med slike datoer da jeg bodde i Irland men...:p hehe
Håper du får den snart :)
Gjør de det der også? :o

hadde skikkelige problemer når jeg skulle lære meg mitt nye person nummer her :p lærte det fort da heldigvis :p

Ja håper det jeg også! greit å kunne følge den hos posten da :D

Mugg i leiligheten er ikke bra :( får dere ikke fikset det?
Den kulda kan ta knekken på så mye.
Håper det ikke fortsetter å være altfor kaldt da, men skjønner godt du mister motivasjonen. Merker det her på leddene spesielt.

Hvorfor er yoga fyfy da?
Lurer på om jeg skal teste ut det mens jeg går gravid:) ble tipset om en bra gravidyoga av jordmor :)

Den er absolutt din ja :D hehe

Nja, helstekt ørret med masse potet og saus. Jeg liker ikke rosa fisk så kan ikke gi deg et ordentlig svar. Ble fornøyd med at det ble avlyst :)
Ja er det! og han kan jo bare prøve seg ;) har kjøpt cover som er med masse ugler og masse rosa, håper det holder han unna :p

Ok, elsker rosa fisk jeg ;) MEN den må være stekt i fløte! Og mannen lager en utrolig fantastisk laks! er slik at hele familien vil ha laksen han lager ;)

Gjør de det der også? :o

hadde skikkelige problemer når jeg skulle lære meg mitt nye person nummer her :p lærte det fort da heldigvis :p

Ja håper det jeg også! greit å kunne følge den hos posten da :D

De har litt av begge deler egentlig, men ikke uvanlig nei. Ble fort vant til det, men datt fort ut da jeg flyttet hit igjen og :o hehe
Greit med sporing :)

Mugg i leiligheten?:o det er ikke bra. Det må du få fikset!
fikset? umulig!!! er i treverket og huseier løfter ikke en finger! har prøvd en stund å finne noe annet og håper vi får flyttet på nyåret! Altså huseieren bryr seg ikke noe om noen leiligheter han har, han tenker kun på penger dessverre :(

Ja er det! og han kan jo bare prøve seg ;) har kjøpt cover som er med masse ugler og masse rosa, håper det holder han unna :p

Ok, elsker rosa fisk jeg ;) MEN den må være stekt i fløte! Og mannen lager en utrolig fantastisk laks! er slik at hele familien vil ha laksen han lager ;)

Det bør kanskje holde ham unna ja? :)

Aldri vært noe glad i fisk jeg, bortsett fra makrell :)
Er mannen flink med mat generelt?

fikset? umulig!!! er i treverket og huseier løfter ikke en finger! har prøvd en stund å finne noe annet og håper vi får flyttet på nyåret! Altså huseieren bryr seg ikke noe om noen leiligheter han har, han tenker kun på penger dessverre :(
Finnes vel lovverk i Vserige også for utleiere som må følges?

Mugg i leiligheten er ikke bra :( får dere ikke fikset det?
Den kulda kan ta knekken på så mye.
Håper det ikke fortsetter å være altfor kaldt da, men skjønner godt du mister motivasjonen. Merker det her på leddene spesielt.

Hvorfor er yoga fyfy da?
Lurer på om jeg skal teste ut det mens jeg går gravid:) ble tipset om en bra gravidyoga av jordmor :)
Muggen er overalt, inni treverket og huseieren malte bare over så sier jo litt om han :(

huff ja leddene er noe av det første man merker det på :(
har store problemer med ledd og slike ting så tøyer musklene for mye i forhold til hva jeg skal nå :(
Men ellers er jo yoga kjempe bra!

De har litt av begge deler egentlig, men ikke uvanlig nei. Ble fort vant til det, men datt fort ut da jeg flyttet hit igjen og :o hehe
Greit med sporing :)
Litt av begge deler? da blir det jo skikkelig forvirrende da!

veldig greit med sporing, og posten her skal vist være mye raskere enn i Norge så blir spennede å se :D

Back
Topp