Føler ikke jeg kan, vi kom til svigers og dem i ettermiddag, føler det er frekt å gå å legge segVurderer å legge meg jeg og![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Føler ikke jeg kan, vi kom til svigers og dem i ettermiddag, føler det er frekt å gå å legge segVurderer å legge meg jeg og![]()
Slapper av med the big bang theory![]()
fant side på nett med alle episodene og jeg har mye å se nå![]()
Eller gleder jeg meg til min nye mobil kommer![]()
Hva gjør du i kveld da?![]()
OkeiDet er jeg ikke sikker på.
Vi har maxicosi. Der er ikkr alle samme
Ha ha merker utrolig stor forskjell ifra før jeg ble gravid og etter snuppa komblitt skikkelig stiv
![]()
Sitter her og lurer på om svenske elkjøp liker å pine folk ved å være trege siden jeg syns de burde kommer lengre siden kl 08.00 i dag tidlig! og de har hvert oppe i dag![]()
Vis vedlegget 96029
Yatzy er jo kjempekjektFøler ikke jeg kan, vi kom til svigers og dem i ettermiddag, føler det er frekt å gå å legge segde andre sitter og spiller yatzy, jeg føler ikke hodet klarte å være med på det engang, så jeg står over
![]()
Sent da? Hadde ikke jeg klart i nattSkal være sjåfør i natt jeg![]()
25.12.14Bestilt 14? Da burde du vel hatt den syns jeg
Neeeei, er så leeeeeeiYatzy er jo kjempekjekt![]()
Jeg har ikke spilt det på mange år tror jegNeeeei, er så leeeeeeispiller det hver gang vi er hos svigers
![]()
Vet ikke når. Legger meg nok til å sove på sofaen littSent da? Hadde ikke jeg klart i natt
Tar du magnesium?Vet ikke når. Legger meg nok til å sove på sofaen litt
Frister ikke med de leggkrampene nå. ..
Tar du magnesium?
Hihi. Fort gjortAha.hehe
Leste ikke hele datoen![]()
Hjelper mot leggkramperTar folat og tran jegikke ren magnesium. Sist jeg prøvde fikk jeg magekramper... Hjelper det på det lave blodtrykket?
Ja er på sesong 7 episode 17Da har du litt ja
Skjønner du gleder deg ja. Hvilken mobil blir det?
Ser på hjemme alene jeg nå
Har ikke gjort så mye hele dagen annet enn å ligge på sofaeb![]()
Hvis du er flink blir du nok ikke detHåper ikke jeg blir stivere enn jeg har vært![]()
Helt klart det beste synes jegPenger fikk jeg og litt avsynes det er veldig greit
![]()