Gressenka_Mymlen_Lilleblomst_15
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Septembergull'17
Krem lukter da som regel godt?He hefikk noe krem greier som lukta vondt.. Så de blir nok ikke brukt..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Krem lukter da som regel godt?He hefikk noe krem greier som lukta vondt.. Så de blir nok ikke brukt..
Ha ha jo så klart! Kanskje jeg skal pakke de inn og gi dem bort til neste årHæ? Vil du ikkje gå rundt å lukta vondt?![]()
Jeg er ikke så fan av lavendel..Krem lukter da som regel godt?![]()
Gavekort på favorittbutikkenog,penger til OsloturHva fikk dere av deres kjære da jenter?![]()
Hva er favorittbitikken?Gavekort på favorittbutikkenog,penger til Oslotur
Ha ha jo så klart! Kanskje jeg skal pakke de inn og gi dem bort til neste århe he neida
Ha ha! Nei ha den i skapet på badet.. Sette den frem de få gangene denne gamle tanten er på besøkHahaJa, gi den tilbake neste år
![]()
Riviera maison,digger den butikkenHva er favorittbitikken?
Duftlys,brukes aldri her i heimenFikk dere noen gaver som ikke falt i smak? He he
Skjønner jeg godt. Elsker det merketRiviera maison,digger den butikken
Her sover kengubarnet fortsatt, jeg har vært oppe i mange timer.
I dag blir det bygging avlego og sikkert spilling
Hva skal dere andre i dag?
Bra feiring, men kjenner jeg er sliiiiiten i dagI dag har jeg testet ut dampvaskereb jeg fikk i går, og ellers sett på film stort sett
Håper alle hadde en fin feiring i går![]()
Hva fikk dere av deres kjære da jenter?![]()
Dampvasker, blodtrykksmåler og smykke♡
Du da?![]()
Jeg også var i seng halv 3.. Ferdig med kaker i to tidaBra feiring, men kjenner jeg er sliiiiiten i dag![]()
Var i seng halv to i går. Ble sent nok detJeg også var i seng halv 3.. Ferdig med kaker i to tidanå skal vi til svigermor på enda mere mat! Jula er slitsom...
Fikk dere noen gaver som ikke falt i smak? He he
Jeg også var i seng halv 3.. Ferdig med kaker i to tidanå skal vi til svigermor på enda mere mat! Jula er slitsom...
Bra feiring, men kjenner jeg er sliiiiiten i dag![]()
Kva type dampvasker? Fornøyd? Bilde?![]()