Gressenka_Mymlen_Lilleblomst_15
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Septembergull'17
Takk det sammeInnom å ønsker dere alle en fin lillejulaften![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk det sammeInnom å ønsker dere alle en fin lillejulaften![]()
Om det blir vellykket skal du få se bildeIkke umulig med en liten forandring der nei.
Det er sant
legger du ut bilde når du er ferdig da eller?![]()
Liker å se harry potter og narnia og slikt i julen jegNja. Ser alt av julefilmer jeg egentlig. har ingen spesiell favoritt![]()
3 nøtter til askepott skal jeg også se, samme med masse disneyprogram. Elsker julaftenFerdig til jul ja!deilig! Kvelden skal nytes. Gleder meg til 3nøtter til askepott i morgen
![]()
Klart det ikke blir misslykketOm det blir vellykket skal du få se bildeLegger ikke ut bilde om det blir misslykket
Liker å se harry potter og narnia og slikt i julen jeg![]()
Jeg og3 nøtter til askepott skal jeg også se, samme med masse disneyprogram. Elsker julaften![]()
Jaa, året rundt jaNarnia er koselig
Harry pottet ser jeg gjerne året rundt![]()
Jeg ogblir ikke jul uten askepott
Noen som skal se grevinnen og hovmesteren i kveld da?
Jaa, året rundt jamen er no julete over de likevel synes jeg
![]()
Grevinnen og hovmesteren nyttår? What? Aldri tenkt overBlir sikkert satt på her, men bryr meg egentlig ikke så mye om den. Også syns jeg det er feil på lille julaften siden det egentlig er nyttårsaften
Eneste julete er vel at det er julefest inni der syns jeg da, så føler liksom ikke at det er noe tilknytning til jul
Grevinnen og hovmesteren nyttår? What? Aldri tenkt overhahahah
Det er jo nyttårsaften de feirer. Mener å huske jeg fant ut en gang at den ble sendt på lille julaften ved en feiltakelse, og derfor har de bare fortsatt med det![]()
Hahahah. Morro
Hahahah. Morro
Men seriøst, det har jeg ikke merket![]()
Seriøst? Er den endret?Prøver å finne det fram.
Mener jeg leste dette en gang ihvertfall. De har laget en ny versjon ser det ut som
http://m.heltnormalt.no/nasjonensoye/2013/12/26/150000
Seriøst? Er den endret?![]()
![]()
90årsdag jaKan se sånn ut
Da blir det ihvertfall feil
Det er visst 90års dagen til fruenhaha
Men i de fleste land sendes den på nyttårsaften
http://no.m.wikipedia.org/wiki/Grevinnen_og_hovmesteren
Samme her, ser den om den står på, men MÅ ikke se den. Askepott derimot... Man kødder ikke med askepott90årsdag jahaha
Jeg pleier heller ikke se den. Men vet det er tradisjon for mangeeller står det på kan jeg jo kikke. Men ikke must slik som askepott liksom
![]()
Nei, kunne absolutt vært verreDet var ikke så ille![]()
90årsdag jahaha
Jeg pleier heller ikke se den. Men vet det er tradisjon for mangeeller står det på kan jeg jo kikke. Men ikke must slik som askepott liksom
![]()
Samme her, ser den om den står på, men MÅ ikke se den. Askepott derimot... Man kødder ikke med askepotthar til og med fiksa så jeg har fått sett den på jobb de årene jeg har jobbet dagvakt
![]()