Skravletråd :)

Lenken er borte i posten for meg.
Går inn på den posten fra tamara og klikker på lenken vanligvis. Men lenken er borte :p (app)

Hadde skulle vært her til kl 16 om jeg ikje hadde vært sykmeldt 40% :o

Hm...har du prøvd å gå ut og inn igjen? Fungerer fint her ihvertfall :confused:

Deilig at du fikk den sykemeldingen da;) er du ferdig til jul da?

Misunner deg ikke den kvalmen. Trodde du skulle dele med meg jeg???

Har vasket gulv, som ser like ille ut igjen etter at treet ble dratt inn :p
Rydda i garderobeskapet og fått pakket inn noen gaver :)

Flink du er :) har prøvd å sende deg litt av denne kvalmen.. Men hver gang jeg prøver, blir den bare værre :(

Jess, er i grunn det :D
Deilig

Nå skal jeg bare holde ut til kl 12:)

Kanskje jeg skal ta meg en tur på senteret likevel. Begynner å bli lei sofaen :o

3 timer til går fort ;)
Blir litt lei den sofaen etterhvert ja:p hehe

Hva skal du på senteret da?

Flink du er :) har prøvd å sende deg litt av denne kvalmen.. Men hver gang jeg prøver, blir den bare værre :(

Må jeg komme å draaa den ut av deg da eller??? :o
Hva er planene dine i dag da?

God morgen! :) håper alle har hatt en god natt og at dere får en fin lillejulaften.

God morgen! :) håper alle har hatt en god natt og at dere får en fin lillejulaften.
God morgen alle sammen:D
Ønsker dere en strålende lille julaften!

God morgen til dere og:D
Og takk det samme;)

I dag blir det julegaveleveringer her, så jeg kan ta det helt med ro i morgen formiddag :)

Jeg drømte jeg fødte i natt. Og ut kom det to stk! De var kjempestore, ikke bare i str men i utvikling. Så ut som de var flere mnd gamle... Og de snakket! Herlighet så sært :p

Jeg drømte jeg fødte i natt. Og ut kom det to stk! De var kjempestore, ikke bare i str men i utvikling. Så ut som de var flere mnd gamle... Og de snakket! Herlighet så sært :p
Haha, man drømmer mye rart som gravid tror jeg :p jeg hadde i alle fall mange sære drømmer.

Haha, man drømmer mye rart som gravid tror jeg :p jeg hadde i alle fall mange sære drømmer.
Har hatt mange sære ja.
Er vel bare en uke siden jeg drømte jeg fødte sist - og da var babyen LITEN. Str nyfødt kattunge str.

I natt var lille suuuperaktiv. Sovet dårlig og uavbrutt ja. Kjenner jeg er sliten i dag

Hahaha. Kjekt at du vet det ikke er tilfellet da.
Utrolig hva man drømmer innimellom. Jeg drømte for litt siden at jeg fødte firlinger :o

Er bare 10 min:)
Får se hva jeg gidder. Er jo ferdig så tidlig at dagen på sofaen kan bli lang :o

Har du ikke noe annet å finne på enn sofaen da? Eller frister den for mye når du først er der? ;)

Back
Topp