Jeg var det, men nå er jeg overtrøttDu må jo være sykt trøtt?!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg var det, men nå er jeg overtrøttDu må jo være sykt trøtt?!![]()
Hehe jaDa vet jeg det til neste gang![]()
![]()
Den i Brattvågen skal være mye bedreKun vært på den i spjelkavik![]()
Sikkert noen Som har kommer borti? Kan ikke forstå annetSkrev en post om at jeg hadde laga 60 kjeks også er det blitt rapportert som spamming! Forstår ingenting![]()
Er vel fordi du har hatt flere innlegg på rad etter hverandre. Det er også sett på som spamming, selv om man quoter ogsåSkrev en post om at jeg hadde laga 60 kjeks også er det blitt rapportert som spamming! Forstår ingenting![]()
Skulle gjerne hatt detÅ så kjedelig da
Hmm. Kan godt være. Du får teste den utDen i Brattvågen skal være mye bedre![]()
Burde tenkt meg de var fra ebay ja, må innå se om finner deTakkebay og buksa fra Cubus
![]()
Konfektkjeks med nøtter og sjokoladeHvilke kjeks?
Ja kom en melding om det her i steEr vel fordi du har hatt flere innlegg på rad etter hverandre. Det er også sett på som spamming, selv om man quoter også
Det hørtes veldig godt utKonfektkjeks med nøtter og sjokolade![]()
Ble de gode?Konfektkjeks med nøtter og sjokolade![]()
Ja det burde duBurde tenkt meg de var fra ebay ja, må innå se om finner de![]()
Jeg kjøpte barillo sine, men har veldig lyst til å prøve å lage helt selvNei, de kjøpte vi
Lager du de selv?![]()
Såklart jeg vil det. Bacon og grillkrydder er jo det diggeste som finnesTøysekoppenhehe
Du vil jo bare ha bacon og grillkrydder![]()
Jeg er veldig fornøyd med deBle de gode?![]()
Du må gjerne vise oss resultatetJeg er veldig fornøyd med de![]()
Så braJeg er veldig fornøyd med de![]()
Fikk beskjed nå om at det var fordi det var svart på mange på rad uten at noen hadde skrevet i mellomtiden. Men det blir jo slik når du skal svare de som har quotet deg. Synes vi alle her inne gjør dette jeg. Men for all del, er det imot reglene så skal jeg skjerpe megSikkert noen Som har kommer borti? Kan ikke forstå annet
Jaaa, bilde bilde bilde?Du må gjerne vise oss resultatet![]()