Gressenka_Mymlen_Lilleblomst_15
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Septembergull'17
Sambo hsr sett, han synes den var kjempebraNoen som har sett marco polo (serie) ?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sambo hsr sett, han synes den var kjempebraNoen som har sett marco polo (serie) ?![]()
Kun vært på den i spjelkavikHar du vært på bowlingen i Brattvåg? Jeg vil dit![]()
Vi har mais oppi![]()
Er godt oppi også altsåMaisen har jeg alltid ved siden av. Syns den er best kald![]()
Okei. Kanskje jeg skal gi den en sjanse daSambo hsr sett, han synes den var kjempebra![]()
Men jeg har altså ikke sett. Han har hatt fri i ukesvis og sett mens jeg har vært på jobbOkei. Kanskje jeg skal gi den en sjanse da![]()
Får se om vi orker starte på en serie nå rett før jul. Finnes så mange gode filmer jeg vil seMen jeg har altså ikke sett. Han har hatt fri i ukesvis og sett mens jeg har vært på jobb![]()
Liker faktisk bedre å se serier jegFår se om vi orker starte på en serie nå rett før jul. Finnes så mange gode filmer jeg vil se![]()
Hvordan vr Hobbiten? Har lyst å se den jeg ogsåLiker faktisk bedre å se serier jeg
Hvilke filmer vil du se?
Jeg kom akkurat hjem fra kino og har sett Hobbiten![]()
Ja, liker godt serier jeg ogsåLiker faktisk bedre å se serier jeg
Hvilke filmer vil du se?
Jeg kom akkurat hjem fra kino og har sett Hobbiten![]()
Bra, men den var lang da! Ble lenge å sitte for megHvordan vr Hobbiten? Har lyst å se den jeg også
Tre nøtter til askepott MÅ jeg se!Ja, liker godt serier jeg også
Akkurat jula er litt spesiell da. Kommer til å se tre nøtter til askepott, alene hjemme og Harry Potter. Synes det er greit å ha pause fra tven og kose seg med familien også![]()
Synes den var bra jeg ogsåBra, men den var lang da! Ble lenge å sitte for meg
Sikkert pga det var ubehagelig å sitte jeg var utolmodigSynes den var bra jeg også
Synes tida gikk fort, selv om den var lang.
Ja, den må jeg se hvert årTre nøtter til askepott MÅ jeg se!![]()
Blir faltisk ikke jul utenJa, den må jeg se hvert år![]()
Koselig med besøk, jaHihi. Takkble veldig godt ja
Koselig med familiebesøk da
Mitt ble avlyst![]()
Du må jo være sykt trøtt?!Ble bare det![]()
Det blir det ikke. Har sett den så lenge jeg kan huskeBlir faltisk ikke jul uten![]()
Får skikkelig nerver av sånt, jegVeldig spennende på slutten av kampen![]()