Me&mini
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
*Aprilbaby 2018*
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ertestuing til fisk? Thats a firstPotet, bacon og ertestuing![]()
Ertestuing til fisk? Thats a firstaldri hørt før
![]()
Meget opptatt jeg også, så tror du er tryggVis vedlegget 95226 Vis vedlegget 95227
Klatret meg opp igjen til 3.... får se hvor lenge det varer når jeg er vekke stort sett hele morgendagen![]()
Haha jaja
Ble visst detLang ftur da?
Kan hendeVisstnok veldig vanlig til lutefisk?![]()
Gjelder de fleste i dag. Untatt megMeget opptatt jeg også, så tror du er trygg![]()
Reist hjem til familien vi, så blir ikke så mye bv tidGjelder de fleste i dag. Untatt megjeg skal ingenting
![]()
![]()
Hvor bor familien da?Reist hjem til familien vi, så blir ikke så mye bv tid![]()
Da tror jeg det blir innkjøp etter jul220 lang her
Ikke så nøye for min del, men veldig kjekt for mannen
Familien min er bare 10 min unna, så vi reiser ikke dit før julemiddag på julaften. Ser de jo hele tidenReist hjem til familien vi, så blir ikke så mye bv tid![]()
De bor i Narvik, 12 mil unna der vi borHvor bor familien da?![]()
Hehe, ja, da hadde ikke jeg orket å dra hellerFamilien min er bare 10 min unna, så vi reiser ikke dit før julemiddag på julaften. Ser de jo hele tiden![]()
God tur hjem!De bor i Narvik, 12 mil unna der vi bor![]()
De gleder seg nok til å se mini jaHehe, ja, da hadde ikke jeg orket å dra hellermest for at de skal få tid med mini, jeg kunne godt vært hjemme til lillejulaften jeg
![]()
Et stykke å kjøre daDe bor i Narvik, 12 mil unna der vi bor![]()
Ja, man må jo nesten reise rundt så alle får se vidunderetDe gleder seg nok til å se mini jaher er mini fremdeles inni magen. Spørs om det bli mer julebesøk neste år
![]()
Vi kjørte i gårEt stykke å kjøre da
Skal dere være der til over nyttår eller?