Kos deg , håper det smker godtDa er det endelig mat. Snakkes![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kos deg , håper det smker godtDa er det endelig mat. Snakkes![]()
Er man sammen med andre drar man ikke fre tlf nei, det er ikke greitHelt enig! Jeg skal være med familie, så da blir det lite bv
Ja gled degGleder meg til å begynne på den![]()
Du gjør nok det, ligger jo mange innlegg over megJeg kommer nok til å ramle ned, men tror da jeg holder meg på topp10 likevel![]()
EnjoyDa er det endelig mat. Snakkes![]()
Men du har jo kengrubarnet. Jul er nok mer koselig med barnVi er mye hjemme ,men blir ikke mye her likevel.
Det er det, elsker jul med barn.Men du har jo kengrubarnet. Jul er nok mer koselig med barn
Her er det ikke små i nær familie. Vært kun voksne siden jeg og broren min var små. Så jul blir nok mer gøy fremoverDet er det, elsker jul med barn.
Det vil jeg tro det blir jaHer er det ikke små i nær familie. Vært kun voksne siden jeg og broren min var små. Så jul blir nok mer gøy fremover![]()
Håper du får sove godtMå kapitulere! Natta damer![]()
Nei, nå er det for sentGidder ikke i dag..
Gratulerer med detYes!! På 7pl igjen
Hvorfor det???Jeg kjenner jeg fremdfles er deppa etter julekjole handlingen på torsdag. Snufs
Må kapitulere! Natta damer![]()
Sov godt begge toNatta her også,ut på kjøretur igjen i morgen..
Det gjorde detKos deg , håper det smker godt
Det var godtEnjoynamnam
Blir overrasket om jeg faller av nå hvertfallDu gjør nok det, ligger jo mange innlegg over meg