heheVeldignetflix-tiiiime
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
heheVeldignetflix-tiiiime
![]()
Det hørtes deilig utIngentingkun slappe av
hurra
Blir mindre og mindre skravling nå som julaften nærmer seg herHvertfall når man ikke skrvler så mye
Det er det jaDet var ganske nærme
det blir det for noen hvertallBlir mindre og mindre skravling nå som julaften nærmer seg her![]()
jeg er vel der at jeg tenker aat om 4500 innlegg ikke holder så kan det være, det blir minimalt med tid her inne i jula så eg regner med jeg ramler ned uansett.Litt så?hadde det vært fraværende hadde du nok vært enda lenger nede?
Siste rest av prison break iallefallheheHva skal du se da?
Skal nytesDet hørtes deilig ut
Blir nok mindre her når julen kommer jajeg er vel der at jeg tenker aat om 4500 innlegg ikke holder så kan det være, det blir minimalt med tid her inne i jula så eg regner med jeg ramler ned uansett.
Hurra! Flink du er4 gaver pakket inn...
Det vil jeg tro den skal jaSkal nytes![]()
Blir nok mindre her når julen kommer ja
Det hjelper nå hvertfallHurra! Flink du er
Sikkert nok ikke alle. Folk feirer jo jul ulikt. Men når familien er samlet synes jeg det er en uting og taste på tlf. Men er vi hjemme, så er jeg sikkert litt innom. Må bare se det anSpørs om alle blir det
Gleder meg til å begynne på denSiste rest av prison break iallefall![]()
Jeg kommer nok til å ramle ned, men tror da jeg holder meg på topp10 likeveldet blir det for noen hvertall
Helt enig! Jeg skal være med familie, så da blir det lite bvSikkert nok ikke alle. Folk feirer jo jul ulikt. Men når familien er samlet synes jeg det er en uting og taste på tlf. Men er vi hjemme, så er jeg sikkert litt innom. Må bare se det an![]()
Sikkert nok ikke alle. Folk feirer jo jul ulikt. Men når familien er samlet synes jeg det er en uting og taste på tlf. Men er vi hjemme, så er jeg sikkert litt innom. Må bare se det an![]()