Jeg også men må bake først..Ja. Fikk lyst på det nå![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg også men må bake først..Ja. Fikk lyst på det nå![]()
Min også er kjempevanskelig å kjøpe tilHåper han blir fornøyd. Umulig å kjøpe gave til han![]()
Bak en ekstra og send hitJeg også men må bake først..
Hva endte du opp med?Min også er kjempevanskelig å kjøpe til![]()
Hva skal du bake?Jeg også men må bake først..
Litt klær og gavekort hos naprapat. Han sliter litt med ryggen og er veldig glad i å gå til naprapat, så håper han blir fornøydHva endte du opp med?
Da blir han nok fornøydLitt klær og gavekort hos naprapat. Han sliter litt med ryggen og er veldig glad i å gå til naprapat, så håper han blir fornøyd![]()
Jeg håper på detDa blir han nok fornøyd![]()
Hva tror du at du får?Jeg håper på det![]()
Jeg vet hva jeg fårHva tror du at du får?![]()
AhJeg vet hva jeg fårSamsung galaxy s5
![]()
Samme her. Spør hva jeg ønsker og så snart jeg sier en ting så sier han "da kjøper jeg det". Han har aldri overraska megAh
Jeg har sagt 2ting jeg ønsker meg:
-en goood myk morgenkåpe
-polaroidkamera
Han kjøper alltid det jeg sier for han kommer ikke på no selv![]()
Min overrasket i fjor! Bestilte noen sko på nettet jeg nevnt var fin. Elsker dem! Fikk mer, og det var rett fra listenSamme her. Spør hva jeg ønsker og så snart jeg sier en ting så sier han "da kjøper jeg det". Han har aldri overraska meg![]()
Så fint at han hørte etter og overrasketMin overrasket i fjor! Bestilte noen sko på nettet jeg nevnt var fin. Elsker dem! Fikk mer, og det var rett fra listen![]()
Joda, jeg har sjekketEr da sikkert ikke utsolgt på alle butikkene![]()
Da er det bare å sette i gangBare noen dager igjen til julaften og jeg har titusen ting å gjøre..
Litt av en liste!Vasking av hus, handle resten som skalhandles, vaske klær, henge opp klær,legge sammen klær, rydding, rundt omkring, levering av pakker. pakke erdig gavene...Lage medisterkaker og fletteloff
Men har vært eneste gangen daSå fint at han hørte etter og overrasket![]()
Åja:/ da såJoda, jeg har sjekket![]()
Bak en ekstra og send hit![]()