Okei. Da får du vente til i morgenJamen jeg har ikke lyst..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Okei. Da får du vente til i morgenJamen jeg har ikke lyst..
Ikke jeg heller. Men må benytte meg når sambo er ute av husetJamen jeg har ikke lyst..
Hva gjenstår?Bare noen dager igjen til julaften og jeg har titusen ting å gjøre..
Må gjøres før i morgen egentlig, noen av de skal levers i morgen..Okei. Da får du vente til i morgen![]()
Hr du endelig kjøpt gave til hannå?Ikke jeg heller. Men må benytte meg når sambo er ute av huset![]()
Da må du vel gjøre det i kveld daMå gjøres før i morgen egentlig, noen av de skal levers i morgen..
Vasking av hus, handle resten som skalhandles, vaske klær, henge opp klær,legge sammen klær, rydding, rundt omkring, levering av pakker. pakke erdig gavene...Lage medisterkaker og fletteloffHva gjenstår?
Må vel det jaDa må du vel gjøre det i kveld da![]()
Ble ferdig i dagHr du endelig kjøpt gave til hannå?
Mmm flettaloff<3Vasking av hus, handle resten som skalhandles, vaske klær, henge opp klær,legge sammen klær, rydding, rundt omkring, levering av pakker. pakke erdig gavene...Lage medisterkaker og fletteloff
Flink du erDa har jeg pakket inn de siste gavene her også![]()
Takk for detFlink du er![]()
Kjøpte et ps4 spill, sånn til å ha telefon i rundt overarmen når han trener + 2 skjorterHr du endelig kjøpt gave til hannå?
Fin gaveKjøpte et ps4 spill, sånn til å ha telefon i rundt overarmen når han trener + 2 skjorter![]()
¨Det er så godtMmm flettaloff<3
Da blirhan nok gladKjøpte et ps4 spill, sånn til å ha telefon i rundt overarmen når han trener + 2 skjorter![]()
Håper han blir fornøyd. Umulig å kjøpe gave til hanFin gave![]()
Ja. Fikk lyst på det nå¨Det er så godt
Håper det. Er en kamp å finne noe han ikke harDa blirhan nok glad
Det har jeg skjøntHåper det. Er en kamp å finne noe han ikke har![]()