Me&mini
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
*Aprilbaby 2018*
Da kan det bli litt kaldere ja.Rundt 0/1 pluss
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da kan det bli litt kaldere ja.Rundt 0/1 pluss
Hatt i mange år!Finnes sikkert unntakstilfellerhehe
Ååå, jeg har så lyst på hest♡Hesten min og![]()
Den er brunSå bra. Aldri smakt den jeg. Rød eller brun?
Her går det i rød grans![]()
Ja ikke sant! flere grunner til å styre unnaHører stadig om at det er noe galt med iphone. Ikke like mye tull med f.eks samsung og htc. Er de to jeg har mest erfaring med![]()
Ja. Men er så trist når de blir gamle. Så vanskelig valg å ta..Ja man blir det, de er jo så herlige og med hver sin fantastiske personlighet
Kom å lån min!Ååå, jeg har så lyst på hest♡
Men ikke myyye kaldere *fryser lett*Da kan det bli litt kaldere ja.
Huff ikke si slikt daVar en tur ute jeg og. Var ganske utplukka i hyllene her
Bor du nærme grensen?Huff ikke si slikt datenkte jeg skulle brøyte meg fram i morgen i norge, for mangler en ting til julegaven til snuppa, også skal jeg overraske med julestrømper, men må jo ha julestrømpene også
![]()
Huff, ja! mange i familien min jeg har slettet ifra vennelista på facebook etter at de har delt linker som er så tydelig basert på fordommer uten et skev av kunnskap! Og prøvde å fortelle de at lille jenta mi kommer til å merke det hatet når hun blir eldre! men hun var jo norsk så hun skulle vist ikke få noe problem![]()
Ja, huff var helt knust herKattene mine var jo like gamle også
Hadde jo tenkt å ha dem i 10-12 år.
Ja personlighetene er utrolig gøy å se![]()
Lucky youHatt i mange år!er tredje tlf. Alle virker enda
![]()
Hehe. Man hører bare om de med problemerLucky youhahaha
Kom å lån min!jeg har ikke ridd etter uke 21/22
![]()
Men ikke myyye kaldere *fryser lett*
Vanesak. Er vandt med rød jeg og fra oppvekst. Men med Sambo fra gudbransdalen så blir det kjøpt brun herFor meg så er ikke det julebrus![]()
Ja det må være maks!Maks 5 minus er greit![]()
Huff ikke si slikt datenkte jeg skulle brøyte meg fram i morgen i norge, for mangler en ting til julegaven til snuppa, også skal jeg overraske med julestrømper, men må jo ha julestrømpene også
![]()