Skravletråd :)

Hører stadig om at det er noe galt med iphone. Ikke like mye tull med f.eks samsung og htc. Er de to jeg har mest erfaring med:)
Ja ikke sant! flere grunner til å styre unna ;)

Var en tur ute jeg og. Var ganske utplukka i hyllene her
Huff ikke si slikt da ;) tenkte jeg skulle brøyte meg fram i morgen i norge, for mangler en ting til julegaven til snuppa, også skal jeg overraske med julestrømper, men må jo ha julestrømpene også :P

Huff, ja! mange i familien min jeg har slettet ifra vennelista på facebook etter at de har delt linker som er så tydelig basert på fordommer uten et skev av kunnskap! Og prøvde å fortelle de at lille jenta mi kommer til å merke det hatet når hun blir eldre! men hun var jo norsk så hun skulle vist ikke få noe problem o_O

Men de som dømmer fra utseende vet da ikke at hun er norsk!
Finnes mange drittfolk som er utlendinger altså, men det finnes da mindt like mange nordmenn!
Jeg kommer ihvertfall til å jobbe for dette med mine barn!
Nevøen min og er mørk i både hud og hår, og fikk faktisk bemerkninger fra barn i barnehagen. Det skremmer meg at så små barn er slik; de må jo få det fra et sted :(

Ja, huff var helt knust her :( Kattene mine var jo like gamle også :( Hadde jo tenkt å ha dem i 10-12 år.

Ja personlighetene er utrolig gøy å se :D

Forferdelig når de blir revet bort for tidlig. De blir jo et familimedlem de og♡

Kom å lån min!:) jeg har ikke ridd etter uke 21/22 :(

Nei, stopper seg kanskje litt etterhvert? :(
Er det noen andre som får ridd da, så h*n får litt trim?
Litt langt å dra for en ridetur kanskje, men hadde vært gøy å ta en tur en gang:)

Søstra mi har to vakringer. Hun hadde 3, mem måtte nylig avlive en pga forfangenhet :(

Huff ikke si slikt da ;) tenkte jeg skulle brøyte meg fram i morgen i norge, for mangler en ting til julegaven til snuppa, også skal jeg overraske med julestrømper, men må jo ha julestrømpene også :P

Var julehyllene på jula jeg tenkte på.
Jeg kjøpte meg julestrømpe på kid her om dagen. Aldri hatt det før, så håper nissen kommer:)

Back
Topp