Bytter gjerne med deg jeg
Snødekt bil er ingenting det hvis man får snø til jul
Nå smelter alt vekk her
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bytter gjerne med deg jeg
Ja ble detBle de gode da?![]()
Aldri hatt problem me iphoneHører stadig om at det er noe galt med iphone. Ikke like mye tull med f.eks samsung og htc. Er de to jeg har mest erfaring med![]()
Hamar-lillehammer julebrusen er storfavorittenJulebrus må man ha
Hvilken er favoritten?
Rundt 0/1 plussDet er sant.Hvor mange grader har dere nå da?
Hesten min ogJaaa! Vofsen min er jo lille babyen minhihi
Hvor mye endte det opp på da?ja! trir forresten ikke at mannen ville latt meg bruke nærmere 1000 kr på de "få" tingene der heller![]()
Er ikke så viktig med snø til jul lenger nå når jeg er voksenBytter gjerne med deg jeg
Snødekt bil er ingenting det hvis man får snø til jul![]()
Nå smelter alt vekk her![]()
Huff, ja! mange i familien min jeg har slettet ifra vennelista på facebook etter at de har delt linker som er så tydelig basert på fordommer uten et skev av kunnskap! Og prøvde å fortelle de at lille jenta mi kommer til å merke det hatet når hun blir eldre! men hun var jo norsk så hun skulle vist ikke få noe problemSå absolutt. Og ikke minst bli kjent med mennesker istedet for å dømme på farge da
Håper virkelig neste generasjon blir bedre ja![]()
Det er sambo sin favoritt og!Hamar-lillehammer julebrusen er storfavoritten![]()
Og heldigvis hadde kiwi det![]()
Ja fant en til slutt, eneste i sølvMen du fant en fin til slutt?![]()
Hamar-Lillehammer julebrusen <3Hvilken julebrus liker du best?![]()
Ja ble detblir ekstra sprøe i kromkakejernet også blir de jo så fine
![]()
Skal egentlig kunne lage oreo med de, men tror ikke de hadde kunne hatt noe vaniljekrem imellom de![]()
Ja de hadde nok det! Glad jeg ikke skal dit før jul nåSikkert begynt på juleferien allerede da?![]()
Aldri hatt problem me iphone![]()
Da skjønner jegJa fant en til slutt, eneste i sølvog de hadde kun den typen!
ikke HELT min stil men det går i år, så får jeg finne julepynten min til neste år, tror nemlig den venter på å bli flyttetGar litt her, og litt i valdres, så er et stykke å kjøre også
![]()
Ja, huff var helt knust herTrist at pusen ble syk da
Er så gøy å se personlighetene på dyra![]()
Så bra. Aldri smakt den jeg. Rød eller brun?Hamar-lillehammer julebrusen er storfavoritten![]()
Og heldigvis hadde kiwi det![]()
Ja man blir det, de er jo så herlige og med hver sin fantastiske personlighetMan blir jo så glad i disse dyra
Jeg må på senteret i ettermiddagJa de hadde nok det! Glad jeg ikke skal dit før jul nå![]()