Er ikke så langt det vel?Har sinnsykt lyst på kinamat, men da må jeg helt til byen :/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er ikke så langt det vel?Har sinnsykt lyst på kinamat, men da må jeg helt til byen :/
Ja nå såHar sinnsykt lyst på kinamat, men da må jeg helt til byen :/
Pynter til jul?Nei nå må jeg pynte videre..
For langt akkurat nå.Er ikke så langt det vel?
Er vdl bare 20 min å kjōreEr ikke så langt det vel?
Også har de kinesisk takeaway i fremmerholen, men de har tatt juleferieJa nå så
Før kl 8 så er det jo på sunn er nam på moa og![]()
Om du kjøre fra skodje til sentrum på 20 min så følge du ikke fartsgrense hvertfallEr vdl bare 20 min å kjōre
Var det jeg gjorde ogsåSamme gamle bare. Bare å hoppe rett inn![]()
Har de? Hvor?Også har de kinesisk takeaway i fremmerholen, men de har tatt juleferie![]()
JojoOm du kjøre fra skodje til sentrum på 20 min så følge du ikke fartsgrense hvertfall![]()
Kysten rundt kiosken. Blitt tatt over av kinesere som har asiatisk takeaway. De lager alt ferskt mens du venter. Beste kinamaten jeg har smakt!Har de? Hvor?
HahaJojoingen problem
Happy pyntingsNei nå må jeg pynte videre..
Seriøst? Må testes engangKysten rundt kiosken. Blitt tatt over av kinesere som har asiatisk takeaway. De lager alt ferskt mens du venter. Beste kinamaten jeg har smakt!
11-12 min til moa, maksHahaHusk å fortelle meg når du skal ut å kjøre så jeg kan holde meg langt unna veien
![]()
Spørs hvor på skodje du bor. Herfra tar det hvertfall 18 min om fartsgrense følges.11-12 min til moa, maks![]()
Helt seriøstSeriøst? Må testes engang
Du bor jo midt i sentrum. Hvilken vei foretrekker du? Dragsundet eller digerneset?Spørs hvor på skodje du bor. Herfra tar det hvertfall 18 min om fartsgrense følges.
DigernesetDu bor jo midt i sentrum. Hvilken vei foretrekker du? Dragsundet eller digerneset?