Skravletråd :)

Veldig glad mannen min gjør begge innimellom, men det blir litt at han blander seg litt mye når jeg skal gjøre det og :p haha
Haha syns det er en fordel at mannen her ikke lager kaker ihvertfall for da får jeg bakingen i fred.
middager har vi en avtale om ;) Etter et lite utbrudd her så ble det avtalt at når jeg lager mat holder mannen seg langt unna også omvendt! røring i gryter og slike ting er lov men ikke kommentarer og ikke legge til ekstra krydder! Avtalen kom etter at mannen ødela chili con carne som jeg hadde lagt med gurkemeie, curry og masse annet! :o

Hadde jo d vitaminmangel. Men hvor lenge jeg har hatt det vet jeg ikke. Har vært veldig opp og ned i snart 4 år, mest ned :(
Håper det går oppover snart :)

Godt det gikk bra da :)
Glad jeg ikke har trapp ja ;)
Ja det kan du være veldig glad for :)
Som regel går det veldig bra for de er jo så godt polstret, men fordi det er mange trappetrinn og mange "dunk" mot livmor var de mest redd for at morkaka skulle løsne :o

Var veldig deilig. Også får jeg alltid besøk av vofsen på morgenen når mannen står opp. Han elsker å ligge under dyna mi han og :)
Så herlig da :)
her får jeg besøk av pusen min noen ganger men da må hun ha lagt seg inne på soverommet på kvelden ;)

Ellers er det standard at snuppa kommer under dyna da <3

Haha syns det er en fordel at mannen her ikke lager kaker ihvertfall for da får jeg bakingen i fred.
middager har vi en avtale om ;) Etter et lite utbrudd her så ble det avtalt at når jeg lager mat holder mannen seg langt unna også omvendt! røring i gryter og slike ting er lov men ikke kommentarer og ikke legge til ekstra krydder! Avtalen kom etter at mannen ødela chili con carne som jeg hadde lagt med gurkemeie, curry og masse annet! :o

Hm...høres ut som noe jeg bør innføre her og :)
Syns det er greit han baker og, men ikke bland deg inn i hvordan jeg gjør det! :p

Håper det går oppover snart :)
Har hjulpet litt etter at jeg startet med tilskudd, men så kom jo bøllefrø i tillegg da. Håper det kommer seg jeg og :) nå slipper jeg ihvertfall å slite på jobb:p

Har hjulpet litt etter at jeg startet med tilskudd, men så kom jo bøllefrø i tillegg da. Håper det kommer seg jeg og :) nå slipper jeg ihvertfall å slite på jobb:p
Da sparer du nok litt energi :)

Ja det kan du være veldig glad for :)
Som regel går det veldig bra for de er jo så godt polstret, men fordi det er mange trappetrinn og mange "dunk" mot livmor var de mest redd for at morkaka skulle løsne :o

Ja, er vel større sjans for det enn at lille blir skadet pga slag vil jeg tro. Uansett ikke noe gøy da

Så herlig da :)
her får jeg besøk av pusen min noen ganger men da må hun ha lagt seg inne på soverommet på kvelden ;)

Ellers er det standard at snuppa kommer under dyna da <3

Vofsen får ikke være på soverommet på natta her, så han blir veldig glad på morgenen;)

Ikke feil med ei lita tulle heller vil jeg tro:)

Back
Topp