hun mente sikkert at du ikke ta ferie fra jobben og skravle med oss herÅåh...du er vel grei![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hun mente sikkert at du ikke ta ferie fra jobben og skravle med oss herÅåh...du er vel grei![]()
Ja fant senga heldigvisHihi...håper du kom deg i seng til slutt![]()
Du er flinkKjøkkenbenken er ihvertfall ren og oppvaska tatt. Er så lei av å ha så lite energi![]()
Ja gjør detHøres bra ut![]()
Joda, det er du!Ikke flink nok![]()
Ja må det, er ihvertfall nå det ikke lønner segMå jo nesten følge med da ja, så det lønner seg mest mulig å føre over penger osv![]()
Ja gjør det![]()
Men tror jeg har funnet ut at jeg heller vil ha Z2 i forhold til pris og spesifikasjoner så må si ifra til han![]()
Ja det syns jeg du burde prøveHar fri hele neste år, så kanskje jeg skal prøve det en gang og?![]()
Joda, det er du!
Å så spennende!Går nok veldig bra
Når jeg tenker på det; vi hadde en gjestetrening med grandmaster Cho for litt siden her. Veeeldig bra trening![]()
Du ruger på et lite mirakel. Det krever en del energi detTakk for det, men dessverre. Har hatt altfor dårlig energi over aaaltfor lang tid
Vet ikke om jeg gleder meg eller gruer meg mest jegSå spennende da
Gleder meg til å høre fortsettelsen![]()
Å så spennende!han er bare en helt fantastisk trener!
Du ruger på et lite mirakel. Det krever en del energi det![]()
Blir nok veldig braVet ikke om jeg gleder meg eller gruer meg mest jeghaha
men svar kommer i løpet av januar da![]()
Hmm.. vitaminmangel?Joda, men energien har vært på bånn myyyye lengre enn det![]()
Hmm.. vitaminmangel?