Skravletråd :)

Vi får håpe det ;)

Går nok veldig bra ;)

Når jeg tenker på det; vi hadde en gjestetrening med grandmaster Cho for litt siden her. Veeeldig bra trening :)

Hehe ja de er nok det, mannen her er litt ekstrem noen ganger da, er slik at de fleste i familien legger merke til det og spøker med han :p

Greit å være nysgjerrig ;)

er et film selskap som vil lage en dokumentar, de skal prensentere par til dokumentaren for tv2 tidlig i januar, og pga sykdom hos dem så lurte de på om vi kunne lage en egen video presentasjon som de kunne redigere og ordne :o
Men er så fryktelig mye men så skjer det noe videre kommer nok hele forumet til å vite det :p

Så spennende da :)
Gleder meg til å høre fortsettelsen ;)

Det skjønner jeg godt ;)

tror jeg hadde besvimt hvis mannen her plutselig begynte å bake ;)
Veldig flink til å lage middag men kake er ikke helt hans greie ;)

Veldig glad mannen min gjør begge innimellom, men det blir litt at han blander seg litt mye når jeg skal gjøre det og :p haha

Ja var med henne, var tidlig på morgenen og måtte virkelig tisse, og de fleste gravide vet da hvordan det er ;)
trapp ned til toalettet da er ikke å anbefale ;)

Godt det gikk bra da :)
Glad jeg ikke har trapp ja ;)

Kos deg under dyna :)

Var veldig deilig. Også får jeg alltid besøk av vofsen på morgenen når mannen står opp. Han elsker å ligge under dyna mi han og :)

God natt alle sammen inne her :)
Venter på at en video skal bli ferdig sendt :p
68% til nå og lenge siden jeg begynte sendingen av den :p Sånn går det når man skal sende avgårde 570 MB :p

Tar sin tid da ja. Håper du fikk sendt den uten problemer ;)

Kengubarnet kjørt på skolen, det var en smule glatt ute i dag..
Noen timer til jeg skal på jjobb, lurer på hva jeg skal finne på

Håper du ha bra dekk? ;)

Du får skravle litt med oss så lenge:)

Er sykt glatt ute!:oops:
Har kjørt barn på skole og i barnehagen jeg også:) nå er det bare å kaste seg rundt her:p

Back
Topp