Skravletråd :)

Nå har jeg krøpet under dyna for å sove. God natt alle sammen :)
Skravles i morra:D

Må ha samsung ;)
Nei skal ha sony igjen ;)

Og gleder meg til den dagen ;)
Mannen snakker om å ville gi meg forsinket bursdagsgave så gleder meg til den ;)

Ja hun sa så. Helst hvert år, men hvertfall ikke sjeldnere enn annenhvert
Ok, samme beskjed om de familiemedlemmene fikk av spesialister da!

Må nok få gått igjennom en runde her i Sverige også siden hun som tok celleprøve av meg i august mente at det ikke var så viktig å ta det hvert år! og ville uansett ikke få det så lenge jeg ikke fikk det via spesialist her i Sverige. Ganske rart egentlig for fikk det jo i Norge ganske automatisk når jeg sa at spesialister i oslo hadde gitt den beskjeden til familiemedlem!

Fordel for deg ja;)
Fulgte veldig med på euroen da jeg bodde i irland og:)
Det skjønner jeg godt at du gjorde ;)
Fulgte forresten nøye på kursen mellom norske krone og egyptiske pund når jeg bodde i Egypt også :p Blir vel gjerne slik at man gjør det :)

Nei skal ha sony igjen ;)

Og gleder meg til den dagen ;)
Mannen snakker om å ville gi meg forsinket bursdagsgave så gleder meg til den ;)
Jeg får samsung i julegave :D

Får håpehan ikke er så treg i dag da
Neida han var ikke så treg, men fryktelig sliten etter å ha hvert på jobb i litt over 9 timer, og stresset med bil både før og etter samtidig hvert i butikken så video presentasjonen er ikke av de beste :p

Til hva da? Er ikke nysgjerrig jeg da :rolleyes: hehe

Mannfolk er vel generelt litt trege kanskje? :p
Hehe ja de er nok det, mannen her er litt ekstrem noen ganger da, er slik at de fleste i familien legger merke til det og spøker med han :p

Greit å være nysgjerrig ;)

er et film selskap som vil lage en dokumentar, de skal prensentere par til dokumentaren for tv2 tidlig i januar, og pga sykdom hos dem så lurte de på om vi kunne lage en egen video presentasjon som de kunne redigere og ordne :o
Men er så fryktelig mye men så skjer det noe videre kommer nok hele forumet til å vite det :p

Datt ned trappa?:eek:
Hørtes ikke noe godt ut.

Skjønner godt du husker den godt ja :)
Var det med lille jenta du har nå?
Ja var med henne, var tidlig på morgenen og måtte virkelig tisse, og de fleste gravide vet da hvordan det er ;)
trapp ned til toalettet da er ikke å anbefale ;)

Back
Topp