Du ligger uansett trygt plassert da. Må være ekstra effektiv når du er her daTviler i grunn på det jeg også...![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du ligger uansett trygt plassert da. Må være ekstra effektiv når du er her daTviler i grunn på det jeg også...![]()
Man får til det man vilHan kan lage enkle middager her, men det er det![]()
Kunne tenkt meg litt mindre pga baby men....
Da skal jeg laste ned og se en dagden heter christmas heart
Topp10 skal jeg klaretviler på at hun ikke er på top 10 når mnd er slutt ja![]()
Jeg er dårlig på å se tv og skravle samtidig. Igår prøvde jeg det og amme på en gang. Fikk ikke med meg noe på skjermen.joda, prøver på det... men vil jo gjerne se mest mulig også![]()
Hihi, du klarer deg nokOverhode ikke![]()
Godt vi er enigeKlart den gjør det
Er da multitasking detDet kan jeg ikke. Eller, jeg får til å amme og skravle da![]()
Derfor jeg vil bli ferdig med detHelt sinnsykt!
Det er vel helst det at han ikke vil jaMan får til det man vil![]()
Er filmen kjedelig?nei, det her var trist det![]()
Skal klare å klamre meg fast på topp10tviler på at hvis du faller at du ikke er med på topp 10![]()
Så glad for at jeg er ferdig alleredeDerfor jeg vil bli ferdig med det![]()
Jeg er dårlig på å se tv og skravle samtidig. Igår prøvde jeg det og amme på en gang. Fikk ikke med meg noe på skjermen.
De får holde seg der nede. mistenker de har en hemmelig plan om at topp10 skal fylles med feb14. Det skjer ikke!!
Det er vanskeligDet er bra det da![]()